Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 8 maart 2012

Blokjes Simply2M Sampler BOM 2012 en mijn nieuwe 'kleine' BEE

Vanmorgen mijn blokjes afgekregen van Simply2M Sampler BOM van Margo Kool en ik vind ze wel leuk geworden. Heb mijn eigen voorraad aangesproken en niet de kleuren aangegeven die Margo had opgegeven, dat mag iedereen zelf weten, niet dan? De foto is niet helemaal zoals ik het graag wilde hebben maar goed, ze zijn duidelijk te zien. De verschillende grote's van de blokken vind ik wel leuk en ook de verschillende technieken, alleen de applicatie's daar heb ik meer moeite mee.


Vorige week vroeg een voormalige collega van mij of ik zin had om 1 avond in de week bij elkaar te komen om wat te freubelen, nou, dat is niet aan een verkeerde gevraagd. Gelijk een afspraak gemaakt voor dinsdag j.l. bij mij.  Tegen half 8 's avonds was ze dus bij mij, heerlijk samen gewerkt, zij aan een borduurwerkje voor de eerste baby van haar, ik was dus met de blokken van de BOM bezig geweest. ik ben vergeten om foto's te maken, dus kan daarvan niets laten zien.

Ik wens alle nieuwe volgers van mijn web-log van harte welkom.

Groetjes, Ineke

12 opmerkingen:

  1. mooie blokjes heb je gemaakt, de hartjes zijn leuk en het mandje, zo schattig
    de kleuren van de stof vind ik ook heel mooi
    knuffs, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Ineke,

    Voor mij de 1e keer dat ik bij je kijk. Wat hebben deze stofjes toch mooie kleurtjes. Het wordt vast heel lief om te zien.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in het bloggerswereldje!!
    Leuk om bij jou op de koffie te kunnen komen na al die jaren!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk Ineke. Dat wordt een enige quilt. Helemaal leuk dat iemand hebt om mee samen te 'fröbelen'. Daar gaan we nog wel meer van horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ineke, gefeliciteerd met je eigen blog! Leuk dat we nu ook jouw verhalen kunnen volgen. Ik ben heel benieuwd naar wat je ons allemaal te laten zien hebt. Je bent alvast aan een hele mooie quilt bezig en de quilt uit je vorige verhaal is vast ook met veel dankbaarheid ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ineke, Ik zit blozend achter mijn PC bij het zien van je leuke "Simply2M Sampler BOM 2012" blokken! Wat zijn ze prachtig! En wat leuk dat je een blogje erover geschreven hebt... Dank je wel voor het delen!
    Lieve groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je ook aan het bloggen bent geslagen. Ik ga je natuurlijk gelijk volgen. Ik hoop een heleboel gezellige quilt verhaaltjes van je te lezen.

    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk een nieuwe blog? Mag ik je linken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig om een maatje te hebben om mee te quilten.
    Ik vind deze BOM ook heel leuk met al die verschillende blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ineke, leuk dat je ook een blog begonnen bent. Ik had al eens naar je gezocht op internet maar kon je toen niet vinden. Nu dus wel! Gezellig dat je samen afgesproken hebt. Het is heerlijk te handwerken en ondertussen lekker te kletsen...
    Fijn weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha heb ik je toch wer gevonden. Mooie blokken heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie blokken. Ziet eruit als een leuk projectje. Veel succes met je nieuwe blog. Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*