Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 4 maart 2012

Eerste blogverhaal

Goedemiddag allemaal.

Dit is mijn eerste verhaal hier op mijn weblog, ik vind het superspannend en ben benieuwd hoe het verder gaat, of ik er echt aan toekom om regelmatig wat verhaaltjes te plaatsen.
Deze quilt heb ik afgelopen week af gekregen en kado gedaan aan een lieve collega, ze is net 2 februari moeder geworden van de eerste.
Lieve groetjes van Ineke Hulzebos

12 opmerkingen:

  1. Laat ik dan de eerste reactie plaatsen. Ik mis in ieder geval dat ik volger kan worden.
    Maar je baby-quiltje is heel lief en mooi. Leuk dat je ook in blogland verschijnt, groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,wat lief dat je als eerste hebt gereageerd, inmiddels gevonden hoe ik volgers op mijn weblog moet plaatsen, dus je kunt me eventueel toevoegen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ineke ik wens je veel succes met het blog. Het is leuk om te laten zien waar je mee bezig bent. Ach en je moet je niet verplicht voelen om er met grote regelmaat iets op te zetten soms heb je nl. meer te vertellen of meer tijd. Een andere keer lukt het niet zo dat moet dan ook geen probleem zijn.
    Wat het quiltje betreft het is toch heerlijk om als jonge moeder zoiets te krijgen.
    Veel succes verder.
    groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom in blogland. Wat leuk om zo'n quiltje te maken en te krijgen.Nog fijne avond groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig weer een blogster erbij en weet je je hoeft niet elke dag wat te schrijven ook al is het 1x in de week is goed toch gewoon doen wat jij leuk vindt . ik ga je volgen . en ik zie dat ik dan de eerste ben hihi

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk Ineke weer een blogger erbij en wat een tof quiltje en wat een frisse kleurtjes heb je gebruikt. Ga je blog zeker volgen.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk welkom in het Land der Blogsters!! Het is hier héél gezellig hoor, dus je gaat vast wel genieten. Je begint al goed met dat mooie quiltje. Leuk dat je ook bij mij langs kwam. Heel veel succes en tot ziens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk nu ook eens bij jou op bezoek te kunnen !
    Veel succes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, dat je ook een blog hebt! Ik kom je zeker regelmatig bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je reactie op mijn blog, kan ik nu ook bij jou op visite komen! Leuk, zoals je ziet ga ik je volgen. Nu alleen nog wel die verhaaltjes plaatsen he! Gewoon een beetje van je af babbelen, lukt je vast! Fijne avond, en nogmaals; Welkom!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welkom in blogland,
    groetjes, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He gezellig, Ineke ook in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*