Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 28 maart 2012

Niet veel gedaan!

Er is alweer 1 week voorbij, dus zal ik maar iets schrijven ondanks dat het mij niet gelukt is om wat blokken af te krijgen van de BOM en van de Floral Fancies. Ik heb er wel iets aan gewerkt, maar toen kregen wij het bericht dat mijn moeder van 87 jaar gevallen was en dat haar arm gebroken is. Nu zit ze momenteel in een verzorgingstehuis omdat ze echt helemaal niets kan en ontzettend veel pijn heeft.
Daarom deze week een paar foto's van quilts die ik eens heb gemaakt.

Mijn allereerste quilt, gemaakt tijden een workshop.


Deze quilt heb ik gemaakt voor de zoon van mijn nichtje, de beer applicatie komt van een Australische
 site, de uitwerking van de quilt heb ik zelf bedacht.

Fijne week en de groetjes.

15 opmerkingen:

  1. Wat naar van je moeder. Ik hoop dat de pijn gauw overgaat. Succes met je bloken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat zielig , dat ze dat op haar leeftijd ook nog mee moet maken, wens haar sterkte en ook voor jullie sterkte gewenst!! logisch dat het quilten dan even op een laag pitje komt, maar wel leuk om je eertste quiltjes te zien!!
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat naar voor je moeder en dan ook nog zo veel pijn.
    Ja dan komt het quilten op een lager pitje, dat kan ik me voorstellen.Leuke quiltjes laat je zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je heb op het ogenblik wel andere dingen aan je hoofd je quilt komt weer wel moet je maar denken. Beterschap met je Moeder
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend en pijnlijk voor je moeder. Hopelijk herstelt het snel en kan ze weer naar haar huis. Leuke quiltjes, die blokken dat komt wel weer.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zielig voor je Ma Ineke.....hope lijk gaat het gauw beter.....dat valt niet mee op die leeftijd...sterkte voor haar en beterschap!!....geen wonder dat je even geen zin en tijd hebt om wat te naaien....leuk zijn de quiltjes die je eerder gemaakt hebt.....groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat je moeder snel helemaal herstelt, altijd zo erg als ze iets breken op deze leeftijd! Sterkte!
    Wat een gave quiltjes, vooral die berenquilt vind ik beeldschoon!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ineke, Hè wat vervelend dat je moeder gevallen is en dat ze zo'n pijn heeft! Heel veel beterschap voor haar en fijn dat ze nu wel verzorgd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat naar voor je moeder om op die leeftijd wat te breken. Mooi dat er voor haar een plekje was. Wel leuk dat je wat quilts laat zien, bij mij kwam het er de laatste tijd ook niet van. De groene quilt met de beer vind ik erg leuk. Je hebt een leuk blok ik heb je in mijn lijst gezet.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beterschap voor je moeder, leuke quilts heb je gemaakt,en ik vind de blokken van je vorige logje erg leuk met die bloemen....

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel veel beterschap met moeders, heel vervelend voor haar!! En voor jou.........enne, je kunt niet altijd veel doen, toch?!
    We hebben allemaal weleens een moment van ff wat anders (te) doen......;)
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap voor je moeder!
    Leuke quiltjes laat je zien. Vooral die groene met beer is heel lief.
    Dank ook voor de leuke reacties op mijn blog. Ik kijk wel veel blogs masr heb niet altijd de tijd om te reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel sterkte, Ineke, voor je moeder! Ik hoop dat ze snel herstelt en dat de pijn snel vermindert. Kan het me zo voorstellen, dat je dan zelf helemaal nergens meer aan toe komt... Je laat wel een paar heel mooie quilts zien overigens!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte voor jou en veel beterschap voor je moeder.
    Jammer dat oud worden altijd gepaard moet gaan met vallen-breuken-pijn enzo...
    Ik begrijp best wel dat je dan eventjes niet met leuke dingen bezig zijt.
    Je groene quiltje vind ik héél mooi( beertje Teddlywinks? ) maar je bovenste vind ik " nog" mooier...
    De stijl en de kleuren...knap!
    Hou je goed, groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige quilts laat je zien zeg. Ik ben er van onder de indruk :-) Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*