Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 21 maart 2012

Heerlijk bezig

Wat een heerlijke dag om lekker in de tuin, met een handwerkje bezig te zijn, maar in plaats daarvan ben ik druk met alle andere dingen, waaronder dus dit logje te schrijven. Tsjonge, ik wist niet dat er zoveel te doen was, voordat je eindelijk een berichtje kan plaatsen op je web-log. Allereerst zorgen dat je wat foto's hebt genomen, daarna de foto's verkleinen, naam er in schrijven en ondertussen met mijn gedachten alweer bij de tekst die ik hier wil plaatsen. Maar goed, ik mag eigenlijk niet klagen, heb het helemaal alleen voor elkaar gekregen, zonder hulp van zoon-lief en dat voor iemand die totaal niet veel van computers af weet.

Eerst maar een foto van alle blokken die ik al klaar heb van de Floral Fancies. Deze maak ik van allemaal restjes stof.


Het blok waar ik nog mee bezig ben ligt dus helemaal bovenaan, een paar steekjes en dan kan ik dus met het volgende blok beginnen. 
 Ook heb ik 1 blokje af van deze Sampler BOM, maar nog geen foto gemaakt, dat komt wel zodra ik alle blokjes van deze maand af heb.

Ondertussen ben ik ook nog bezig met een uitdaging, het is een tekening die ik heb overgetrokken en nu er een quilt van probeer te maken. Het is nog lang niet af, maar je kunt al wel zien wat het wordt.



Voor iedereen een fijne zonnige dag gewenst.



17 opmerkingen:

  1. Leuke blokken zijn het en je quiltje wordt ook al heel mooi. Geniet nog van de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik nu ook op jouw blog kan reageren! Kreeg de afgelopen tijd al leuke reacties van jou. Je "uitdaging" ziet er al veelbelovend uit! En de Floral Fancies vind ik prachtig... Geniet van het mooie lenteweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Floral Fancys wordt prachtig, maak je hem helemaal met de hand? Leuk om bij je op bezoek te komen! Succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent met leuke dingen bezig, zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je blokken mooi
    En waar je mee bezig bent, schitterend zal dat worden
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JEEJE wat knap zeg! hoe krijg je t voorelkaar met al die bloemen... dat wordt vast een flurig geheel!
    groetjes Fleur uit de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blokken heb je gemaakt ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal niks gedaan zeg je maar wel aan je blokken wat zijn ze mooi. Ik heb de laatste dagen van het zonnetje genoten maar wel met een quiltje op schoot, nu even vlug mijn mail bekijken en dan nog even terug de zon in.

    groetjes en een fijn weekend Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige blokken maar wat het zwart wit rood moet worden, geen idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie bloemen quilt wordt het met echte lente kleurtjes. Leuk hé bloggen! maar als je berichtje eenmaal staat heb je weer voldoening.........toch?
    Fijn weekend vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie blokken heb je gemaakt.

    Een mooi weekend,
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige blokken heb je gemaakt, en ja bloggen kost veel tijd maar ik vind het zoooo leuk!! Ik vind je site er prima uitzien en dan zeg jezelf dat je weinig van computers weet?? valt reuze mee. Ik kom in elk geval regelmatig even "op visite"
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie blokken...daar ben je best wel een tijdje zoet mee,he.
    Zou niet weten welke ik nu het leukste vind, supermooi...
    Groetjes en knap gepost van je...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige blokken voor je Floral Fancies! Helemaal fleurig! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige blokjes heb je gemaakt en wat de onderste gaat worden? Een poes misschien?
    Is ook heel leuk werk om van een foto een quilt te maken, echt verslavend vond ik het bij die van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een orka? die zie ik er nog niet in, ik heb echt goed gekeken hoor :-(. Ik zie het vervolg wel komen :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*