Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 14 maart 2012

Nieuw blok Floral Fancies

Gisteravond had ik dus weer een bijeenkomst met mijn vriendin waar ik samen mee handwerk. Omdat ik nog geen nieuwe blokken van de BOM had van haar :-), heb ik maar besloten om een nieuw blok te maken van mijn Floral Fancies, de 10de alweer. Dat is deze geworden,

Deze komt uit een boek die ik een aantal jaren kado heb gekregen van een nicht van mijn man. Ze woont in Canada en wij waren daar op vakantie  in de periode dat ik jarig was, toen ik het van haar kreeg.
Dit is het boek


En uiteindelijk wordt de quilt ongeveer zo...



9 opmerkingen:

  1. Het is weer een leuk blok geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, morgen krijg je deel 2 van mijn BOM! Beloof ik!
    Wat een prachtige quilt is dat zeg, die van dat boek! Ik kende hem helemaal niet.... Maakt me natuurlijk wel nieuwsgierig naar je andere 9 blokken, LOL.
    Groetjes van "haar",
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig volg ik je ook op Facebook! Volgens mijn blog moet ik je nieuwe berichtjes te lezen krijgen, maar je komt op mijn blog niet voor bij de favoriete blogs...
    Raar hoor!

    Mooi blok geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi blok geworden :)
    knuffs, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb jou maar gelijk bij mijn favorieten gezet.Wat ben jij met leuke quiltjes bezig wel een gepriegel die kleine lapjes van je bom. Samen met nog 2 meiden komen we elke week bij elkaar om te quilten en te kletsen natuurlijk wat altijd heel gezellig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke blog heb jij ook, Ineke. En je bent met hele leuke projecten bezig. Ziet er prachtig uit. Bedankt voor het plaatsen van de weggeefactie. Erg leuk om te zien.
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het wordt een mooie sampler quilt en toffe kleurtjes gebruik je.
    Had je blog nog niet op mijn blog gelinkt, maar nu dus wel.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ineke, ik heb dit logje gemist. De afgelopen week heb ik niet zo veel blogjes bezocht. Ik vind het blok leuk en ik hou van quilts met veel verschillende blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er ook uit als een prachtig project! Die bloemen daar worden we toch allemaal vrolijk van.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*