Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 18 april 2012

1 Award, 3 x een give away, 1 AFFO en 1 blok Floral Fancies

Van  haar kreeg ik een AWARD van

 

waar ik helemaal  blij mee ben. Vero hartelijk bedankt, je hebt me er echt mee verrast!!!

Ook ik mag deze Award doorgeven aan 5 mensen, wat ik erg moeilijk vind, want alle blogs die ik volg hebben mij geïnspireerd. Maar goed, ik moet dus een keuze maken en na lang nadenken  worden dat deze 5:

1 My pretty corner (klik)

Tovernaald (klik)

CreaPicobello (klik)

Phebe and Jane (klik)

Terray (klik)

Aan jullie nu de eer om ze ook door te geven aan 5 bijzondere en creatieve mensen.

Nu las ik net bij Josephines dat je ook 5 dingen over mezelf moet vertellen, dat hoort erbij. *U*
1 Wisten jullie dat ik in Nederland ben geboren maar jaren in het buitenland ben opgegroeid?
2 Wisten jullie dat ik de liefde voor handwerken van mijn moeder heb meegekregen?
3 Dat ik graag reisjes maak, maar ook heel graag in mijn huis en tuin verblijf.
4 Dat ik in 2003 ben begonnen met quilten, heel fanatiek, maar de laatste tijd jammer genoeg te weinig tijd heb !
5 Dat ik heel erg graag een eigen hobby ruimte wil hebben...wie weet over een jaar of 2?


Vanmiddag kwam het laatste pakje binnen van een give away van Wilma die ik had gewonnen, al eerder van de week ontving ik er 2 van Noofs, hier dan een foto van alles bij elkaar




Ook heb ik een AFFO, een kleintje, maar ben er heel blij mee. Het is de mooie duif die ik op 2de Paasdag bij Bep (klik) tijdens een gezellige workshop heb gemaakt en nog niet helemaal af was.

En daar is die dan!!! En? Hoe vinden jullie hem? 
Ik vind het zelf wel een leuke speldenkussen/duif!





En tenslotte heb ik een beginnetje gemaakt van het moeilijkste blok ooit, de Ohio Rose van Floral Fancies, nu nog even afwerken met een mooi steekje.





En voor nu wens ik iedereen het allerbeste en hoop ik op veel lieve en leuke reacties! *U*

17 opmerkingen:

  1. Ha, een Paasduif :) Heel erg leuk hoor Ineke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lieffff!! Dank je wel

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig vogeltje!!

    Leuk om zulke post te krijgen toch? Je blok is prachtig en leuk om 5 dingen over je te lezen,..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nu pas je blog gevonden leuk om hier ook eens een kijkje te nemen.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je leuke dingen Ineke! Ik heb je blog nu gevonden via Nathalie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je award Ineke, je speldenvogel is prachtig geworden en het lijkt me heel leuk om dat bij Bep te maken ....je blok ziet lastig om te maken , knap hoor dat je dat voor elkaar krijgt......fijne dag....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dikke merciekes voor die lieve award!!!!
    Leuk zeg...
    Kreeg m'n eerste 2 net precies op dezelfde dag.
    Je speldenkussen...
    De max,he...dat je bij Bep geweest zijt!
    Dat zal vast wel héél leuk geweest zijn en hij is super geslaagd,he.
    Nogmaals thanks en groetjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd,
    Zo weer even je site bij gelezen, staan weer schitterende dingen op, geeft me meteen weer energie
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joke, bedankt voor je complimenten, ik lees ook erg graag jou blog, dat inspireert mij dan weer ;-)
      Fijn weekend

      Verwijderen
  9. wat een leuke duif en gefeliciteerd met je award.
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Berbel, dank je wel. Ik wens je een fijn weekend

      Verwijderen
  10. Hallo Ineke, tot nu toe kon ik geen blog van je vinden, maar gelukkig ben ik toch bij jou beland. Wat een plaatje van een duivenkussen. en dat blok.... pfff. lijkt me erg moeilijk. En je boft maar met al je give aways. Geniet ervan!
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de award. En leuk, die beschrijving over jezelf. En wat je gemaakt hebt is ook super. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je award. Je duif en blok zijn super.

    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super zoveel in 1 keer je blok lijkt inderdaad heel moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je award. Je duif is leuk geworden en het blok ziet er al goed uit. Veel plezier met de give aways.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*