Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 4 april 2012

Give away gewonnen, mislukte blokken...dus nog maar een paar foto's van quilts

Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de goede wensen voor mijn mam, het gaat redelijk met haar, maar blijft erg veel pijn houden. Dat zal nog best wel een tijdje duuren, omdat ze de arm niet in gips krijgt, dus met een soort van sling om de arm loopt en daarom de arm nogal veel beweegt. Daardoor blijft de pijn maar ze krijgt wel sterke pijnstillers.

Afgelopen zondag, 1 april, ben ik in de prijzen gevallen, een give away bij Atelier Hartendief uit Aalten.

Hartendief lente give-away

Gisteren viel het met een plofje bij mij op de mat. Heel erg bedankt, Marijke, ik ben er heel blij mee.


Gisteravond was het weer eens mijn kleine Bee-avond, had van alles meegenomen naar Sonja, mijn Bee- vriendin, maar kwam tot de ontdekking dat ik wat onderdelen verkeerd had geknipt van de Bom. Dus dacht ik, toch maar beginnen met het volgende blok van de Floral Fancies. Maar dat was helemaal erg, het is dus applicatie, (toch al niet een van mijn  favoriete technieken) en omdat ik dacht om eens reverse applique te proberen, ja, toen ging het helemaal mis. Uiteindelijk had ik 1 half afgemaakte blok klaar, verknipte stof van het andere blok en toch maar besloten om het "luie wijven-techniek" op los te gooien.   Strijken dus en dan met feston steek afwerken! Daar ga ik de volgende keer aan werken en hopelijk heb ik  dan wel foto's van blokken.

Nu dan maar even wat foto's van quilts die ik in de loop der jaren heb gemaakt. Zal niet alle tegelijk showen, maar elke keer 2 of 3.




Zo, dit zijn ze voor deze keer, alle 3 de quilts heb ik allemaal kado gedaan, de eerste aan een nichtje, de middelste aan een van mijn schoonzusjes en de onderste aan mijn oudste zoon op zijn 21ste verjaardag.

De komende week zal ik weinig tijd hebben om te reageren op de blog-verhalen van mede-bloggers, sorry, dat wordt pas na de Pasen weer.
Daarom wens ik iedereen een

                                   VROLIJK PASEN

                       

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je give away. En jij ook fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zo gaat dat wel eens, Ineke... dan gaat álles mis...
    Maar je hebt toch maar mooi die give-away gewonnen en je laat weer een paar schitterende quilts zien!
    Sterkte met je moeder en fijne Pasen, groeten,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je give away prijs. Jammer dat je moeder nog zoveel pijn heeft. Hopelijk gaat dat snel de goede kant op. Fijne paasdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook geen straf om naar je quilts te kijken hoor.
    Veel plezier met je give away en fijne Pasen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt om mijn blog een bezoekje te brengen, vind die van jou super
    hopelijk word je moeder snel beter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor jebezoekje aan mijn blogje! Wat heb je pracht quilts getoond,heb er echt van genoten!Tot weldra kijk al uit naar nog mooi werk! groetjes uit Brugge Carine-patchworkstar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je give away en soms gaat inderdaad alles mis, balen is dat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prachtige prijs !! Mooie quilts laat je zien. Dankjewel voor je leuke reacties op mijn blogje...Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je prijs. Je maakt mooie dingen. Ik ga je volgen. Onze achternamen lijken veel op elkaar. Fijne Paasdagen gewenst.
    Groetjes, Marleen Hulsbos.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja ik lees je blog altijd,.. erg leuk om nu eens wat van jouw hand te zien,... hihi,... jij kan even vooruit met je gewonnen patroontjes,..

    hahaha,.. digibeet? Hoe kom je daar nu bij!! Ik had een maoje moeten aanmaken en niet iedereen in de groep moeten gooien!!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorei as xícaras!
    As cores que usou!
    Ficou super linda!
    Parabéns!!!
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De onderste quilt (log-cabin) wil ik graag nog eens maken. Ik verzamel daarvoor mooie stofjes en ga dan es een poging wagen op de naaimachine...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*