Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

maandag 30 april 2012

GIVE AWAY

Wat een heerlijke zonnige Koninginnedag, heb zin om iets een paar mensen blij te maken!!!
Inmiddels ben ik 2 maanden aan het bloggen en heb alweer 36 volgers, nooit gedacht dat ik er zo snel zoveel zou hebben, die het leuk vinden om mij te volgen. Misschien dat er nog meer mijn blog gaan volgen!? Reden voor een give away, vinden jullie ook niet? Ben 1 week bezig geweest om na te denken, waarmee ik jullie kon verblijden en het wordt een stapeltje lapjes van ongeveer 15x15 (sommige zijn iets groter, maar dat hoeft de pret niet te drukken).  Heb drie dezelfde stapeltjes gemaakt van 14 fleurige stofjes, misschien om huisjes te bouwen of klosjes of applecores of iets anders! Woensdag 9 mei ga ik de lootjes trekken en proberen om voor moederdag de lapjes op te sturen (als ik de adressen op tijd heb, natuurlijk), zo is het een leuk kadootje voor de winnaressen. Hier dan de foto van de 3 stapeltjes, heb het als een waaier uitgestald...


Het blok waar ik zoveel moeite mee had is eindelijk klaar...


En de quilt die ik beloofd heb voor vrienden te maken, van een tekening het patroon overgetrokken, het wordt dus een orka, getekend door een oorspronkelijke bewoner uit Canada, is alweer zover. Moet alleen nog even bedenken hoe ik het door ga quilten.


Liefs, Ineke

33 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blok weer. Je orka is erg mooi geworden. En ja hoor ik wil graag met je give away meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hier die orka !! en ja hoor de lapjes zijn ook heel gezellie om te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hier die orka !! en ja hoor de lapjes zijn ook heel gezellie om te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hier die orka !! en ja hoor de lapjes zijn ook heel gezellie om te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi hier die orka !! en ja hoor de lapjes zijn ook heel gezellie om te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, dat je binnen zo'n korte tijd al zoveel lezers hebt. Veel succes met je mooie orca, en ik waag graag een kansje voor deze gezellige bloemenlapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, die lapjes!
    En wat is dat blok mooi geworden.
    Ook de ORKA is een mooi pronkstuk geworden. Origineler kan niet he!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bloggen is weer een andere leuke kant van het quilten. Heel veel plezier met je blog. Wat een leuke hartjesquilt bovenaan je blog. Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden die orka. Ik doe ook graag mee voor de lapjes. Ik ben bezig met pies and tarts van Sue D. Daar kunnen ze prima in verwerkt worden. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blok is mooi, Orka is te gek (mag ik een tip geven voor het quilten?.....zwijgende mensen stemmen toe dus bij deze (erg ben ik hé) alle contouren, langs zwart met zwart garen langs rood met rood, dan het buitenste wit, meanderen of allemaal rechte lijnen van boven naar beneden. Voorkeur meanderen want dat kan een beetje gedaan worden op waterachtige manier. Als je begrijpt wat ik bedoel. EN natuurlijk wil ik wel graag een kans wagen op zo'n mooi stapeltje.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give away en ik doe graag mee want was is nu leuker zomaar iets in je brievenbus te krijgen als je tenminste de gelukkige bent ;o)
    je orka is heel bijzonder en je bedenkt vast wel een bijpassend doorquiltpatroon en ik vind je blok met de bloem ook heel mooi geworden.
    Groetjes .....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig is je orka geworden. Ik loot graag mee voor de lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een mooie orka,.. en je applicatie prachtig!!
    Leuk weggevertje,..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je blok is werkelijk prachtig en ook ik doe graag mee met de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een leuke give away, idee om de een tekening over te trekken, mooi is de orka geworden.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is je blok mooi geworden! En de orka: schitterend!
    Leuke give-away!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mmm blok is heel leuk :p
    ik wil een gokje wagen voor de give-away
    knuffs, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat doe je goed pas 2 maanden bloggen en al 39 volgers! Uiteraard probeer ik ook nog mee te dingen voor de give-away:) Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je blok is super mooi geworden en de orka is schitterend gelukt.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hee, wat goed dat je je adres hebt achtergelaten! Ik ga hier eerst eens even rondkijken, want wat ziet het er gezellig uit!! Je maakt prachtige dingen Ineke, errug mooi!! En meteen al een give-away, wat een lieve actie! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat staat die orka er prachtig op, ik vind hem super leuk ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke give-away!!! Bloggen is leuk hè? Als het breipatroon lezen niet lukt moet je het maar laten weten. Misschien kan ik je helpen...

    En vooral blijven bloggen. Twee maanden bloggen en dan al 36 volgers is een hele prestatie hoor!

    Lieve groeten, Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. huh, je vond dat blok moeilijk en je maakt wel die geweldige orka......haha, bij mij zou het omgekeerde het geval zijn!!!
    en een leuke giveaway, ik zal me even als volger registreren, heb je er weer eentje bij!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb weer even je site bij gelezen, en weer genoten,

    Helaas kan ik niet veel schrijven, maar geniet dus van het even kijken ,

    Groetjes van één hand, grinnik

    En bedankt voor je steun.

    Alvats een fijn weekeinden Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke give away, ga je gelijk volgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk, Ineke, dat je al zo snel zoveel volgers hebt. Je maakt ook prachtige dingen, en hebt een leuk blog gecreëerd, dus dat maakt nieuwsgierig :) Veel succes met alles, (en de orca vind ik schitterend worden)
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sorry... vergeten... maar ik vind de lapjes ook wel heel leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke blog en wat is je hartjesquilt bovenaan je blog ook super leuk zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. piep, zalige orka zeg

    Ik doe graag mee voor de mooie lapjes,
    een miniquiltje, altijd leuk

    veel succes aan alle deelnemers

    culipatch.blogspot.com

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooi blok en dan die Orka: geweldig hoor. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Ineke, wat een prachtige dingetjes laat je weer zien. Je mooie bloemenblok, de stofjes die je gaat weggeven, en dan ook nog eens die prachtige Orka, Wauw. Heel mooi allemaal. Fijne dag hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. leuk om je blog te lezen. Ik doe graag mee met de give away. Ik heb nog ideeen genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe nog graag mee, komt van pas voor mijn huisjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*