Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 25 april 2012

Stoffenspektakel

Vanmiddag zou ik samen met een vriendin naar de stoffenspektakel in Apeldoorn gaan, maar omdat ze al een poosje niet helemaal in orde is, ben ik dus alleen gegaan. Daar ontmoette ik mijn zus, die ook van alles nodig had, dus was het toch even gezellig. Ik heb 3 lapjes gekocht, totaal verschillend, maar ja, het zijn ook voor 3 verschillende kleine projecten waar ik aan ga beginnen zodra ik een paar AFFO's heb. Dit zijn de stofjes


Heb van de BOM van Margo (klik) net 2 kleine blokjes af, ze zijn nog niet gestreken, dat doe ik pas als alle blokken van deze maand klaar zijn.


Ook heb ik een beginnetje gemaakt met het festoneren van het blok van de Floral Fancies. Wel een hele klus, maar dat komt vast wel af in 1 week. 


Ondertussen ben ik nog druk bezig met 1 opdracht voor een quilt, dat schiet al lekker op, de volgende keer zal ik er een foto van plaatsen.

Dan tenslotte, wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige blog verhalen en ben druk bezig om iets te bedenken om jullie te belonen door een verloting van een give-away. Daarover de volgende week meer.

Groetjes

10 opmerkingen:

  1. Het stofje met de uiltjes zijn leuk Ineke! Ook de hartjes bloem is mooi gefestoneerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stofjes vooral die met de uiltjes.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke stofjes heb je gekozen, dat is soms best lastig vind ik om de juiste stofjes te kiezen ;o). Je festoneerwerk ziet er mooi uit,veel plezier met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Ineke, daar ben ik dan. Ik had je op mijn blog van vandaag beloofd bij je op visite te komen. Nou, daar heb ik geen spijt van gekregen zeg! Wat zag ik veel moois :-) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nova, voor je complimenten en voor je bezoek! Dikke knuffel

      Verwijderen
  5. Leuke stofjes heb je gekocht. Je bent met mooie projecten bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gefestoneerd!
    En je mandjes ...daar wil je ook niet naast kijken.
    Je hebt er mooie stofjes voor gekozen en het model van de mandjes is ook leuk,he.
    En ja, ik moet de rest volgen...je uiltjes stof is reuzeleuk ;-)
    Vele groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke BOM-blokjes, Tineke! En het floral fancies-blok vind ik prachtig. Wat festonneer jij mooi, zeg!
    Fijn weekend en groeten,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*