Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 11 april 2012

Vaste dag in de week

Het was eerst de bedoeling dat ik een vaste dag in de week een verhaaltje hier op het blog ging schrijven, maar er komt de laatste tijd nogal veel op mijn weg, dat ik bijna heel het verhaal maar in kleine stukjes schrijf en dan op woensdagmiddag/avond of op de donderdag (vaste vrije dag) het maar plaats. Zo kan ik er ook nog eens wat aan veranderen, als het echt nodig is. Twijfel slaat altijd toe, gek hé?

Even eerst vertellen dat ik 2de Paasdag gezellig bij Bep ben geweest, maar heel stom, natuurlijk weer eens mijn fototoestel vergeten, zodat ik een paar foto's van Bep haar blog hier plaats (met toestemming)


We hebben zo'n mooie duif op speldenkussen/kandelaar gemaakt, die van mij is nog niet af, nog geen tijd gehad ,kijk maar...


Het ronde speldenkussen moet nog onder de duif komen en het oogje, anders ziet het arme beest niets, hahaha








Maar goed, ben ook druk geweest met de blokken van de BOM van haar en dit zijn de volgende blokken geworden













Deze keer waren het 5 blokken (foto links) en ik heb gelijk de andere foto met alle
blokken ook maar geplaatst.

Oké, hier dan nog een paar foto's van een van mijn eerste quilts, ik weet echt niet of deze de allereerste was of die ene van mijn vorige blog

Links dus het eerste en rechts een placemat die natuurlijk ook alweer is weg gegeven.


Toch bewaar ik ook wel een paar voor mezelf, maar die foto's plaats ik wel een andere keer.

Vergeet ik toch bijna te vermelden dat ik nog 2 keer in de prijzen ben gevallen, een borduurtje bij haar
en een patroon van crazy apples van Bobbin bij haar. Wat een verwennerij toch? Ben er echt heel blij mee! Heel, heel erg bedankt!!
                                  
              Voor iedereen nog een fijne dag!

17 opmerkingen:

  1. Gezellig zo'n Bep dag ! ! !
    Je blokken zien er erg mooi uit, leuke BOM is dit ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie blokjes heb je daar gemaakt hoor
    knuff :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vogel van de workshop. Ziet er gezellig uit in de keuken bij Bep.
    Mooie blokken en quiltjes.
    Veel plezier met je gewonnen prijsjes, als je er aan werkt zien we ze hier wel weer verschijnen op je blog.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat je zo in de prijzen bent gevallen! Enne maakt niet uit wanneer je blogt hoor, zolang jij maar doet wat je leuk vindt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige prijzen heb je gewonnen! Leuk he om zomaar iets te winnen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Ineke,

    Het ziet er erg gezellig uit op de dag bij Bep. En gefeliciteerd met je prijzen ! Dan loop je vast even op wolkjes, he ? Fijne avond, groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg, al die prijzen! De BOM ziet er heel mooi uit. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk dat je in de prijzen bent gevallen , je blokken zijn prachtif evenals je eerste quiltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nog nooit bij Bep geweest, maar het ziet er heel gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet twijfelen gewoon doen. Leuk je vogeltje.Gefeliciteerd met al je prijzen, we zien vanzelf wel wanneer je ze gemaakt hebt. In Juni ga ik voor het eerst naar Bep, spannend.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is altijd zo gezellig bij Bep en het vogeltje is enig. Je Bom wordt mooi en leuk dat je in de prijzen bent "gevallen".

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat leuk om foto's van bij Bep te zien. Heel lang geleden was ik daar ook een keer. Zo heeft een prachtige tuin kan ik me herinneren. Lief duifje maakte je. Ik heb hier twee duifjes die een nestje willen maken in mijn zonnescherm. Och toch. Je prijs is onderweg. Of misschien heb je hem zelfs al ontvangen. Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog niet binnen gekomen, ik wacht het rustig af!
      Groetjes

      Verwijderen
  13. Ja, ik heb je blog gevonden! Leuk dat je ook bij mij bent wezen kijken, ik hoop dat je er veel inspiratie op kunt doen (als je dat nodig zou hebben...). Ik ga jou ook in de gaten houden!
    Groetjes, Marjo
    MBWquilts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe i.d.d veel inspiratie op bij jou! Je kan eventueel volger worden van mijn blog. Groetjes

      Verwijderen
  14. Dag Ineke,

    De dag bij Bep ziet er erg gezellig uit !
    En je BOM schiet ook al heerlijk op.
    Wat hebben we toch een leuke hobby, he ?

    Fijne avond, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt een heel fijne hobby!!! Ben er maar wat blij mee! Groetjes

      Verwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*