Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 30 mei 2012

Blok 22 van 4de deel

Hier mijn wekelijkse verhaaltje weer, de 14de alweer, nadat ik ben begonnen met mijn weblog.
Van de week had ik weer eens na een lange tijd, een berichtje geplaatst op het forum van quilten.startpagina met mijn weblog adres erbij, nou, er kwamen veel mensen even gezellig kijken en lezen, de statistieken vlogen omhoog, op 1 dag kwamen er ruim 190! bezoekers langs, was gezellig!

Even mijn 22ste blok van de BOM plaatsen, voor de 15de moet ik er nog 7 maken, gelukkig zijn ze niet erg bewerkelijk, dus dat komt goed. En alles is al getekend en geknipt, elke avond een paar steekjes, dan komt alles wel af!                                                                                                          
                                                                                                                           


Hier ook 1 van de quiltjes, die heb ik bijna af, alleen nog even de rand eromheen vastnaaien en klaar is die om weg te geven. 

                                                                      

Ik heb ook nog een paar foto's gemaakt van bloemetjes en planten in mijn tuin!




Nog even terug komen op mijn vorige logje, ik heb zoveel leuke reacties gehad, daarvoor wil ik iedereen hartelijk bedanken!

Lieve groetjes, Ineke

10 opmerkingen:

  1. Mooi blo, en wat staat jou tuin er ook mooi bij
    Wat een leuk quiltje
    Groetjes Joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben nog gauw komen buurten voor er aan de glimlach gaat gewerkt worden, lolllll

    mooie bloemen hoor, ik hou er ook zo van
    dikke knuff, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja is altijd gezellig als er virtueel bezoek langskomt,..
    Heb je de koffie klaar?
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een een leuke Quilt heb je gemaakt Ineke. Heerlijk roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid in je tuin! Je hebt een leuke quilt gemaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig quiltje Ineke.
    Je bloemen staan er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een lief klein en vrolijk quiltje heb je gemaakt, echt heel schattig! Welk lief meisje zal hier onder gaan slapen? En bij jou al zo'n prachtige ridderspoor in de tuin? Helaas willen ze bij mij weinig tot niks doen, hoe het komt, 'k heb geen idee... Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi blok en quilt heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje die hartjes quilt en die bovenaan je pagina staat is helemaal geweldig, mooie kleuren.
    Je tuin is prachtig. geniet er maar lekker van. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk om ook bij jou rond te kijken. Heb helaas niet veel tijd/gelegenheid andere blogs te bekijken omdat ik veel op reis ben en dan geen of slecht internet heb, maar nu gaat het wel (zit nu in Kosovo). Gezellige blog heb je! Veel groeten, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*