Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 23 mei 2012

Floriade en weer 2 x prijs

Vandaag begin ik met het vertellen, dat mijn lief en ik afgelopen maandag met een groep van zijn werk naar de Floriade zijn geweest. Meteen een paar foto's met wat kunst.  Ik vond de donkere lap met de blokken (afdeling Indonesië) zo mooi, het was geweven, maar het deed me denken aan quiltblokken. Er hingen daar ook mooie batik stoffen, handgeverfd!



 Deze mevrouw was druk aan het kantklossen, volgens mij was ze van Sri Lanka, daar hingen ook prachtige zijde sjaals, zo mooi!



               


 Dit waren ook prachtige witte klompen  
                  met een leuk Hollands tafereeltje, leuk hé






Het is echt de moeite waard om naar de Floriade te gaan!


Vorige week ben ik helemaal vergeten te vertellen dat ik een give away heb gewonnen bij haar , een prachtig patroon van Butterfly Garden, ik was er erg blij mee, nogmaals bedankt Renée! En van haar heb ik een leuk boekje gewonnen, zodra ik deze uit heb, gaat het naar een volgende, dat is alweer afgesproken. Zo kunnen er meerdere mensen van genieten.

Dan nu over mijn blokken, mijn 13de blok van de Floral Fancies heb ik dus af, ook de blokken van deze BOM zijn klaar, dus op naar nummertje 4 .

                                             







Ik heb ook goed nieuws, morgen ga ik samen met mijn zus, moeder weer naar haar huisje brengen, niet dat ze al helemaal hersteld is van haar gebroken arm, maar ze kan al gelukkig weer iets zelf doen. Ze moet nog wel veel hulp hebben, omdat alleen aankleden en uitkleden niet zo goed gaat en het eten opwarmen gaat ook nog moeilijk. Daarnaast krijgt ze ook wat meer huishoudelijke hulp, zodat ze niet haar was en strijk hoeft te doen.

17 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dan zo'n kantklossende dame tegenkomt !
    Mooie blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n dagje Floriade, vind de klompen erg leuk.
    Gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo'n dagje uit met z'n 2 en wat een mooie dingen kom je dan tegen. Je blokken vind ik ook heel mooi ....en helemaal leuk is het als je ook zomaar wat win ;o) Veel plezier ermee ;o)
    Fijn dat je moeder weer wat opknapt, in haar eigen huisje voelt ze zich vast het prettigst met haar eigen spulletjes om haar heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Floriade staat ook nog op ons lijstje om te bezoeken, dus heel leuk om er foto's van te zien.
    Gefeliciteerd met je prijs en wat een mooie blokken heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto,s laat je zien. Jammer dat de Floriade zo ver weg is van hier anders ging ik er zeker eens kijken want ik zie prachtige dingen voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ineke,

    Wat fijn dat je moeder weer naar huis mag.Heb inderdaad ook al van iemand anders gehoord dat het zo mooi is op de Floriade.
    Fijne dag morgen , Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je verslag over de Floriade en daar past je bloemenblok helemaal bij. Is mooi geworden en het geheel zal super zijn. Fijn dat je moeder weer terug naar huis kan want waar het klokje thuis tikt.......enz.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prijzen en je hebt mooie foto's van de floriade

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed bericht over je moeder zeg! Nu is ze straks weer lekker in haar eigen omgeving. En met die extra hulp komt het vast allemaal weer goed. Mooie foto's maakte je op de Floriade. Fijn Pinksterweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk de foto's van de floriade.
    En ook leuke blokken van de BOM.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijzen. Mooie blokken zeg.
    Fijn pinksterweekend.
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je prijzen. Mooie blokken zeg.
    Fijn pinksterweekend.
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Ineke,ik zie nu pas dat jij ook een blog hebt een beetje erg dat ik daar nu pas achterkom want jij reageert altijd zo leuk.Leuk dat de Floriade zo goed is bevallen,onze vakantie begint bijna en daar gaan we zeker een bezoekje aan brengen.
    Fijn weekend Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar had ik dit jaar graag naar toe gewild, want ik hoorde dat het schitterend was, en nu hoor ik het van jou, helaas toen ik in Holland was werd het net geopend.

    Mooi je blokken
    Fijne Pinksteren groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk, je prijzen. geniet ervan. En inderdad die lap ziet er uit als quiltblokken.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie blokken.
    Ik kan mij de tijd niet heugen dat ik op de Floriade ben geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beetje late reactie, je zat bij mij verkeerd in google reader, vandaar. De Floriade lijkt me echt geweldig. Niet naast de deur, maar wel de moeite waard.
    Fijn bericht over je moeder. Ze zal wel heel blij zijn dat ze weer in haar eigen huisje is. Fijn ook dat er genoeg hulp voor haar is. Lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*