Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 31 mei 2012

Hiep hiep hoera!!!

Héé Ineke, zomaar een tweede bericht op weblog, binnen 2 dagen??? Ja, maar dat komt omdat er wat te vieren is!!!

Vandaag, 31 mei, is mijn lieve schoonmoeder jarig, alweer 84 jaar!!! Ja lief, het is een schat, vanaf de eerste dag dat ik haar heb leren kennen, hebben wij altijd veel schik met elkaar, en ze staat nog altijd klaar met goede raad!

Dus vandaag reageer ik weinig, alleen nu eventjes ('smorgens) want ik ga zo naar haar toe en kom pas laat terug. We hebben vanavond een heerlijk etentje bij de wok, met de hele familie en een paar vrienden.
















Dus wens ik jullie allen een plezierige en fijne dag.      Liefs, Ineke


11 opmerkingen:

  1. geniet maar van dit uitje. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dag Ineke! Een lieve schoonmoeder is goud waard, dat weet ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Geniet er maar fijn van, want het is heel waardevol he?! Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd hoor, met je lieve schoonmoeder! Wat fijn dat ze nog in jullie midden, en weer een jaartje ouder is! Veel plezier op deze feestelijke dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jij ook zo'n lieve schoonmoeder hebt! Van harte gefeliciteerd hoor met haar verjaardag! Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten. Enne.... was het eten lekker?? :-)) Dagdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je schoonmoeder. Geniet van deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En heel lief dat jij een logje aan haar wijdt! Wat heerlijk als je zo'n lieve schoonmoeder hebt van wie je ook zo lang mag genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je schoonmoeder,heerlijk dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden,geniet daar maar lekker van.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je schoonmoeder, heerlijk lekker wokken, dat wordt genieten ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nog gefeliciteerd! fijn als je een goede relatie met je schoonmoeder hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder. Ben nu vaak op pad en dus niet zo veel meer op het blog maar ik vind het leuk om weer even bij te lezen.

    Mooie planten heb je in je tuin.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*