Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 16 mei 2012

Te weinig tijd

De week is alweer omgevlogen en omdat ik meestal op de woensdag een nieuw bericht plaats, hier dan ook probeer om mijn nieuwe blokken te laten zien, is het deze keer niet gelukt. En ja, waarom dan niet? Nou ja, kan zovele redenen opgeven, maar gewoon te druk geweest, dus de BOM blokken zijn niet allemaal  af voor de 15de en het blok van de Floral Fancies ook niet. Maar wel heb ik er een paar foto's gemaakt, zodat jullie kunnen zien hoe het ongeveer wordt.











Links de blokjes die af zijn en rechts 2 blokjes die dus nog niet klaar zijn.




Dit wordt het nieuwe blok van Floral Fancies, het doet me aan een heerlijk ijsje denken ;-)
De stofjes die ik ga gebruiken liggen er al bij.









Afgelopen zaterdag ben ik samen met mijn lief naar de tentoonstelling in het Tegelmuseum in Otterlo geweest, zoals er al veel weten daar ook een tentoonstelling is met tegels van quilts. Ik vond het erg leuk, al was het niet heel veel wat er hing. En er zaten echt juweeltjes tussen!!!


Even een paar foto's, zodat jullie een beetje het idee hebben hoe het er uit ziet. Zag bekende en onbekende namen van quiltsters, die daar een quilt hebben hangen.




Nog even een kleine notitie: ik probeer bij iedere blog die ik volg te lezen en een berichtje achter te laten, maar soms kom ik tijd te kort.

Groetjes, Ineke

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tentoonstelling.
    En dat probleem van te weinig tijd ken ik. Ik kom altijd wel even lezen, maar een berichtje achterlaten lukt helaas niet altijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijken inderdaad net ijsjes wat een leuke blokken.
    En ja het "vreet "echt veel tijd als je een rondje langs de blogs wandelt en dan ook nog een berichtje erbij is soms net eventjes te veel, niks mee zitten hoor.....dat hebben we allemaal wel eens ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou Ineke toch, tijd tekort??? Daar hebben wij toch echt geen last van, hoor...........;)

    wat Marjolein al zegt: het bloglezen en reageren vreet tijd: handwerktijd!!!
    Dus neem ajb ook tijd voor jezelf, wij blijven komen en jij komt af en toe bij ons!!!

    nu een vrij weekend, dus lekker aan je handwerken, hoor!!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi je blokken

    Leuk dat ik even mee kon genieten van de tentoonstelling, kan daar zo van genieten uit de verre

    Gewoon doen wat je kan doen, wij bloggers vergeten elkaar niet.

    Fijne Hemelvaartsdag liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor je lieve berichtjes, ik ben er altijd heel blij mee
    knuff, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach meisje een volgende keer heb je het misschien rustiger en dan zal je zie hoe je opschiet. Willen we niet teveel denk ik wel eens.
    Wat een mooie quilts op de tentoonstelling, niet direct naast de deur voor ons.
    Fijne Hemelvaart/weekend
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er allemaal heel belovend uit. Dank je wel voor de tentoonstellingsfoto's, toch leuk om zo een indruk te krijgen.
    Tja dat internet is heel leuk maar je mag er wel een kook wekker bij zetten, het scheelt al met een reactie achter laten als je niet al die letters (die soms heel lastig te lezen zijn) hoeft in te tikken. Maar zoals de andere al zeggen af en toe kijken wij ook alleen en geven geen reactie, c'est la vie ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb dat museum nog op mijn wensen lijstje staan. Misschien met mijn verjaardag.........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bij mij gaat dat net zo, soms heb je een week en dan heb je er wel tijd voor en een andere keer is het wat minder, bij mij was het dus afgelopen week ook veel minder,soms heb je andere dingen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blogje. Er gaat ook veel tijd in zitten in die computer. Dus af en toe gewoon alleen even lezen en geen reactie plaatsen en je er vooral niet schuldig over voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie blokken en wat een leuk overzicht van het museum. Wat je tijd(gebrek) betreft dat is zo herkenbaar. Gewoon doen wat jou uitkomt. Elke reactie is leuk en wordt gewaardeerd. Fijn weekend groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo herkenbaar van dat tijd tekort. Ik heb het op het moment behoorlijk last van.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je daar geweest bent! Ik wil er ook nog graag heen maar het is er nog niet van gekomen. Er hangt wel een quilt van mij en dat maakt het extra leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een erg leuke blog en bent met prachtige werken bezig. En het reageren daar gaat zeker veel tijd in zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mmmmm wat een leuke ijsjes! Wat ziet dat er leuk uitm, door een sterpunt anders te maken krijg je een heel aner effect...
    Ik herken je laatste hartekreet, ik kijk overal en denk er niet altijd aan een berichtje achter te laten...
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi,
    Leuk dat je ook een blog hebt. Twee zag ik zelfs!
    En inderdaad, met alles wat we willlen op quiltgebied, komt het blog en overal lezen wel eens in de verdrukking.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn je blokken in wording weer mooi zeg! Heel herkenbaar dat je soms werkelijk geen tijd hebt ze te maken. Ik verbaas me vaak aan het eind van de dag dat ie al weer om is. En dan denk ik... wat heb ik eigenlijk gedaan? Dat ene blok doet idd aan een ijsje denken. Ik probeer ook altijd zoveel mogelijk een berichtje achter te laten als ik ergens kom lezen. Omdat ik het zelf zo leuk vind als mensen (als jij) dat bij mij doen. Daarom extra dank dat je het bij mij deed. Lief! Thanks! Fijne dag/avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jullie hebben schitterende exemplaren gezien in Otterlo, maar wat jij zelf maakt vind ik ook superknap en mooi. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*