Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 9 mei 2012

Uitslag namen Give away

Vanmorgen op tijd naar de sportschool geweest, zodat ik nu rond koffietijd *U* de lootjes kan trekken voor het stapeltje bloemenstofjes die klaarliggen voor de blogsters die gereageerd hebben. Hier dan de 3 gelukkige dames, Marga (MarPie), Saskia en Noofs , willen jullie even je adres naar mij mailen?


Gisteravond heb ik een blok van de Floral Fancies af gekregen, nou ja, eigenlijk komen er nog wat kleine kraaltjes in het midden van de 3 bloemetjes, dan is het helemaal af. Op naar de volgende!



Vorig weekend ben ik druk geweest om 2 quiltjes te maken voor mijn nieuwe achter-neefje en achter- nichtje, het is dan nog niet af, maar zo hebben jullie een idee hoe ze gaan worden. Ik heb het een beetje simpel gehouden en alles gauw met de naaimachine er op genaaid. Vind het wel leuk worden, wat vinden jullie?





Een plezierige dag voor iedereen!

23 opmerkingen:

  1. Je blok is leuk en de quiltjes ook. Je bent goed bezig. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoud kan ook mooi zijn, schattig leuk eens een keer geen blauw voor een jongen.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd!!!!! En wat een schattig mandje heb je gemaakt en je quiltjes zijn heel leuk zo met de sterren en hartjes....
    fijne dag,Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het floral blok is superleuk. En de 'simpele' quiltjes zijn ook schattig. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om leuk te worden, zie je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief zeg, die kinderquiltjes, echt schattig! En je andere blok wordt prachtig zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jippie...Ik ben een gelukkig winnaar, dank je wel.
    De lapjes komen zeer zeker goed van pas.
    Je neefje/nichtje quiltjes zijn heel leuk. Je Floral blok is erg leuk geworden.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze zeker mooi, die 2 quiltjes! En natuurlijk met de machine erop zetten , dat gaat wel zo snel.
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind de quiltjes zeker leuk geworden voor de kids!
    en je bloemenblokje ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei, nou zit er een gat in de lucht en dat heb ik er in gesprongen, watn ik heb Gewonnen. Wat superleuk, Ineke. Ik ben er heeeeeel blij mee :-) Andere winnaars natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie prijs. Zitten jullie net zo hard te glimmen als ik ;-) Denk het wel hè? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb ik helemaal gemist je lapjes give away.
    Leuke quiltjes ben je aan het maken.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zien er super leuk uit hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi je quiltjes en je mandjes blok is ook een schatje.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Ineke, je lapjes zaten vanmorgen in de brievenbus! Supersnel hè? Ik ben er erg blij mee. Dank ook voor je mooie kaart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat zijn lieve quiltjes geworden hoor, Je mandje vind ik ook een dotje. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die kindjes gaan zeker blij zijn met zo'n leuk dekentje!
    Mooie stofjes voor je bloemenmandje!
    Fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aha jij ook pas een Give Away gehad, wat leuk! En zie dat Noofs ook heeft gewonnen. Ik heb haar ook mogen verrassen vandaag ;). Leuk dat je bij mij volger bent geworden. Ik ga je ook volgen ennuh leuk die quilts, vooral die meisjes quilt vind ik super, maar ja ben ook gek op roze hihi. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallookes,

    Bedankt voor je reactie op m'n blog...
    Ben zelf ook nog niet aan de poppemiekes begonnen,hoor ;-)
    Leuk patroontje ,he...
    Je mandjes zijn supermooi!
    Leuke blije kleurtjes en heel mooi gedaan.
    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind ge dekentjes super nu nog de boordjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je quiltjes zien er al heel leuk uit. Ingewikkeld is niet altijd beter of leuker, vind ik hoor.
    Bedankt voor je bezoekje, gave quilts van Ingrid he? Mijn dag kon niet meer stuk.Jou blog is ook gezellig, heb al heel wat terug gekeken.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk dat ik heb gewonnen! Heb de stofjes al thuis en ben er heel erg blij mee. Heb al flink wat ideeen voor wat ik er mee ga maken. Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die quiltjes zien er leuk uit
    Fijne dag liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. erg leuke quiltjes en de dames die de give away hebben gewonnen, van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*