Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

dinsdag 26 juni 2012

Het is weer eens tijd!

Ja, het weer eens tijd om even een berichtje te plaatsen, het is alweer bijna 2 weken geleden dat ik wat heb gepost. In de tussentijd was mijn moeder ook nog eens jarig, wat wij dubbel gevierd hebben! Op de dag zelf was het een verjaardag voor al haar broers, zussen, zwagers en schoonzussen ( en de kinderen natuurlijk) en zondag hebben wij het gevierd op de boerderij van mijn zus en zwager voor al haar kinderen en kleinkinderen. Het was super, ondanks het slechte weer, een voordeel dat ze op een boerderij altijd wel schuuren hebben, wat gezellig ingericht kan worden voor een barbecue. En het was een groot feest, want mijn broer, 2 zussen en een neef, allemaal met partner, zijn speciaal overgekomen vanuit Brazilië, om de 88ste verjaardag van moeder/oma te komen vieren. Deze foto is van vele jaren terug, is een prachtige foto van mijn mam.


Een van de dagen dat ik vrij was van mijn werk, ben ik met mijn bezoek naar Paleis 't Loo geweest, waar ze hebben genoten. Hier een korte impressie


 Net voordat het zo druk werd hier thuis, heb ik beide quiltjes voor mijn neefje en nichtje af gekregen.  De groene heb ik al gegeven en werd enthousiast ontvangen,  de roze ga ik vanavond even brengen.







                                    




Voor iedereen wens ik nog een fijne warme en zonnige week!


Liefs, Ineke

22 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je moeder, je hebt je wel vermaakt zo te zien ;))

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Schattige quiltjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie quiltjes! Leuk om met buitenlands bezoek naar het Loo te gaan. Ik vind het daar altijd mooi.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder! Wat bijzonder, dat de familie uit het verre Brazilie ook overkwam, dat maakt het echt extra feestelijk! Het Loo zou ik ook graag eens bezoeken, ben er nog nooit geweest... En de quiltjes zijn echt superlief geworden, wat een prachtige cadeautjes om weg te geven!! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je moeder zo'n mooi feest heeft mogen beleven, en je bezoek aan het Loo was vast wel geslaagd zo te zien, de quiltjes zijn zo lief daar zullen ze nog heel veel plezier aan beleven.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een feest is het geweest, nog gefeliciteerd met je mam en wat leuk dat het zo groots gevierd is. Het loo is zo mooi zo af en toe ga ik er ook naartoe. De quiltjes zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog Gefeliciteerd met de verjaardag van je Moeder,wat heerlijk om dat zo te vieren en het Loo altijd een feest om daar naar toe te gaan,Ik las dat er nu een tentoonstelling over klederdrachten is,een goede reden om weer eens te gaan.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beter laat dan nooit wens je moeder een gelukkige verjaardag en je 2 quiltjes zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat maar daarom niet minder gemeend. Nog van harte gefeliciteerd met je moeder.
    Heerlijk zo'n feest.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ineke. Daar ben ik weer eens. Wat een enige lieve foto van je mam, zó kostbaar.
    Mooi is dat hè, Paleis 't Loo, vooral ook de tuinen. Je bezoek zal er best van genoten hebben.
    En wat een lieve quiltjes heb je gemaakt. Viel de roze ook in de smaak? Vast wel. Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een mooie foto van je mam!

    Ik heb je een sunshine award gegeven, omdat jij mij ook regelmatig een beetje (virtuele) zonneschijn geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige quiltjes....leuk.........

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd met je moeder, Ineke! Het Loo is geweldig hè... Wat heb je leuke quiltjes gemaakt! Fantastische kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zo leuk om die kinderquiltjes af te leveren, ze worden altijd zo dankbaar ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nog van harte gefeliciteerd met alle jarigen!
    Ja, wat was het beestenweer, he,vorige week en nu is het droog maar daar houdt het dan ook mee op!
    Leuke quiltjes, zullen allebei in dank aanvaard worden kan ik mij zo voorstellen.
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kinderquiltjes daar moeten ze wel blij mee zijn.
    Paleis 't Loo is echt de moeite waard om naar toe te gaan.

    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog gefeliciteerd met je moedertje, die van mij is ook 88. Lieve quiltjes heb je gemaakt. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke quiltjes. Zullen ze wel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Iedereen nog van Harte gefeliciteerd met de jarige, en natuurlijk je moeder
    Wat schitterend is het daar op het Loo
    Mooi je quiltjes
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zie nu pas dat je moeder jarig was: nog van harte gefeliciteerd en wat fijn dat er zoveel familie overgekomen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief gezichtje heeft je moeder op de foto. En wat een prachtige jurk heeft ze aan, zo met dat mooie witte kraagje. Fijn dat je haar nog hebt hè en dat jullie samen met de familie van ver haar verjaardag konden vieren. Alsnog van harte gefeliciteerd daarmee :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*