Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 6 juni 2012

Ik heb bewondering...

voor jullie allen, als ik zie wat jullie toch mooi kunnen appliqueren, de mooiste werkjes, blokken, kleedjes zie ik voorbij komen, want ik ben van de week bezig geweest met deze BOM en wel met dit blok...
                                                                         


Ik was wanhopig...4 avonden ben ik er mee bezig geweest, stukken stof belanden in de prullenbak, om toch daarna maar weer te proberen. Uiteindelijk is dit het resultaat, toch niet gek, denk ik..wat vinden jullie? Voor iemand die applicaties alleen maar eerst deed met strijken , om daarna af te werken met een knoopsgat-steek? Pfff...nee, is toch niet mijn ding, voorlopig geen applicaties meer *U*

Het 4-de deel van de BOM is klaar, mooi op tijd, want de 15-de komen de volgende blokken er weer aan. 

Toch was ik met 1 blok niet tevreden, heb alles uitgehaald, want de maten klopten niet, dat was van dit huisje...  
Als het even kan, ga ik van de week weer bezig met de Floral Fancies, maar ik heb ook nog 3 quilts, die bijna af zijn, bij de 1 de binding, de andere een label en de derde nog wat doorquilten en afwerken.
Zo blijf ik lekker bezig, altijd wat te doen!!!
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties voor de verjaardag van mijn schoonmoeder!

Liefs, Ineke                    


25 opmerkingen:

  1. Nou ik vind het applicatiewerk er prima uit zien hoor!!Niet zo twijfelen aan jezelf. Het blok ik heel mooi geworden.
    groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi !!!!
    en nog een knuff aan je schoonmama
    vero xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het blok er prima uitzien hoor. Niet zo streng zijn voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit toch, na al je geploeter. Complimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou... prachtig toch? Ik vind het echt een schitterend blok, Ineke! De rest ook trouwens: erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor het eerst op je blog... wat een leuke en mooie quiltwerken maak je! Iedereen heeft wel een voorkeur voor iets wat ze leuk vindt om te doen maar de uitdaging voor iets nieuws is ook leuk en.... hihi.... oefening baart kunst! Ik vind je blok er in ieder geval geweldig uitzien!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtig blok geworden en ik heb ook veel geoefend voordat het er een beetje uit kwam te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtig blok, vind ik. Je bent wel streng voor jezelf. Gewoon blijven oefenen. Stofjes zijn ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk quilt is dit
    Nu vind het er schitterend uit zien hoor
    Groetjes Joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks je gepruts, vind ik je blok toch heel erg mooi en netjes hoor. Gewoon doorzetten. Ik heb in het begin dat appliceren ook heel wat vervloekt, maar opeens krijg je je eigen slag erin en zal het steeds beter gaan.
    Succes

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, ik vind het prachtig geworden!! Al kan ik me voorstellen, dat het niet voor iedereen een even leuk werkje is.. maar als je het niet probeert, dan weet je dat nooit! Ik ben bang, dat voor mij hetzelfde geld... en dat appliqueren niet bovenaan mijn lijstje zal komen te staan ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is ook niet het makkelijkste patroon om te appliceren.
    Veel oefenen en vooral kleine steekjes maken dat scheelt veel.
    Het ziet er mooi uit !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk dank voor alle complimenten, het doet mij goed! Groetjes

      Verwijderen
  14. oefening baart unst, gewoon blijven oefenen enne je eerste blok ziet er al geweldig uit.......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie je zwoegen. Appliqueren leer je door meters te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, ik heb bewondering voor jou, hoor, dat je ondanks tegenslagen toch je blok af hebt gemaakt!!
    Chapeau voor de volhouders!!
    Verder ook even leuk bijgelezen, was de moeite waard!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een mooi blok geworden! Appliceren is best moeilijk vind ik, maar oefening baart kunst.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. en toch zijn je blokken prachtig dus verder doen met appliceren

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ineke , je hebt een sunshine award, kijk maar even op mijn blog ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Petje af voor het resultaat van je geworstel hoor. Ik vind het een prachtig blok geworden, en appliceren is best moeilijk met die diepe hoekjes en kleine rondingen. Super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie blokjes en prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje, wat een mooi blok is dat geworden. Ik doe het je zeker niet na want appliqueren en Marga gaan niet zo goed samen, eigenlijk helemaal niet. Zoals Annelies dan zegt je leert het door meters te maken, nou die meters komen er bij mij echt niet. Vind het echt heel knap dat jij wel door gezet hebt en het resultaat mag er zeker wezen. Mijn complimenten hoor.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo, ik moest even bijlezen hoor, want op één of andere manier kwamen je blogjes niet meer in mijn googlereader, maar nu wel weer....
    Ik vind je applicatie blok prachtig geworden hoor!! Ik vind appliceren schitterend om te doen..Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Inderdaad een heel mooi werk!
    Je stofjes zijn perfect gekozen en het is prachtig om te zien!
    Dit word een werk waar je erg trots op zult zijn en dan zal je zeggen...och en ik had zo m'n twijfels...
    Knap!!!!!Groetjes,Nanske

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*