Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 13 juni 2012

Sunshine Award

Ben een beetje overdonderd, want van haar kreeg ik een Sunshine award, terwijl ik eigenlijk helemaal niet van plan was om een berichtje te schrijven.


Nee echt niet, ik ben zo druk, dus dacht ik maar om het 1 week over te slaan (misschien ook wel 2 weken), want ik krijg familie uit het buitenland op bezoek. Twee hele weken zijn we dus hier een soort B&B ;-) , maar wel reuze gezellig!!!

Maar goed, nu heb ik dus een award en daar zitten dus regels aan verbonden en of ik die dan wil nakomen!?  Ja hoor, dat wil ik wel Marjolein en dank je wel voor deze fleurige award *U*



De regels voor deze award zijn:


-Bedank degene(n) waarvan je de award hebt ontvangen
 
-Geef antwoord op de 10 vragen
- Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen.
 



1. Wat is je favoriete dier? Hond
2.Wat is je favoriete getal? 4
3. Wat is je favoriete non-alcoholische drank? Koffie
4.Facebook of twitter? Facebook
5.Wat is je passie?Mijn gezin, handwerken, reizen en lezen
6. Krijgen of geven? Beide *U*
7.Wat is je favoriete patroon?Hexagonnen
8. Wat is je favoriete dag van de week?Zaterdag
9. Wat is je favoriete bloem?Hortensia
10.Wat is je favoriete land? Brazilië/Canada

En deze blogs heb ik gekozen



http://terraysleven.blogspot.nl/
http://johanna-zweden.blogspot.nl/
http://quibiquilts.blogspot.nl/
http://elliesquiltplace.blogspot.nl/
http://quiltsandsiggies.blogspot.nl/
http://juudsquilts.blogspot.nl/
http://n-oofs.blogspot.nl/
http://dutchgirlquilting.blogspot.nl/
http://merelpruts.blogspot.nl/
http://bedbreakfastenquilts.blogspot.nl/

Sta je er niet bij? Sorry :-(   Maar misschien heb je er al één gehad?

Dan nog iets, het is heel vreemd maar ik kan aan de zijkant van mijn blog niet meer de gadget van volgers er op krijgen, zomaar van de ene op de andere dag stond er een berichtje van Blogger dat deze link niet goed was ;-((( Wie weet wat ik moet doen om het weer voor elkaar te krijgen???
Alvast hartelijk bedankt!
Liefs, Ineke                                            


20 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de award ! Ik ben zeer vereerd. Ik speel hem echter niet door, want heb gekozen voor een award-free-blog.
    Ook bij zijn is de gadget volgers weg. Dat komt omdat hij is ingesteld op je blog met .com erachter en dat is tegenwoordig aan het eind .nl
    Ik kan het echter niet veranderen, want kan niet bij de code.
    Als je http://inekehulzebos.blogspot.com/ncr intikt zie je dat je je volgers nog steeds hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat lief van je, Ineke,
    Ik zal de vragen overnemen, en er op mijn gemak over na denken aan wie ik hem wil gaan schenken, want ik heb zoveel dames die ik volg, dat ik hem eigenlijk aan iedereen wil schenken. Vind dit altijd heel moeilijk
    Maar ik voel me zeer vereerd dat ik hem van je heb gekregen
    Fijne avond en je zit in de lootjes pot
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Ineke, uiteraard voel ik me erg vereerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award.
    Wat betreft de volgers, die gadget moet je even verwijderen en opnieuw toevoegen, je bent je volgers niet kwijt hoor.
    Fijne weken met de logees.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je award!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi ineke,
    Wat een eer!
    Dank je om aan mij een award te geven.
    Allen zal ik het niet doorgeven. Veel bloggers die ik volg zijn award-free, en mijn blog ook , al heb ik er nog geen button "award-free" erop gezet.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Ineke! Wat leuk om met zo'n award verwend te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte met je award en veel plezier met het runnen van je 'B&B'!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag nu je button pas ;o) maar zo leuk dat je toch de moeite hebt genomen, ik stuur je zonnige groetjes en veel plezier met B&B

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Ineke, dat ik door jou genoemd werd voor de sunshine award. Nog leuker zou het zijn als ik wist waar die award voor is. Iedergeval als ie er voor zorgt dat meer mensen meegenieten van mijn ditjes en datjes ben ik er superblij mee! Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke antwoorden, zo leer je iemand toch een beetje anders kennen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je award. Veel plezier met je bezoek uit het buitenland.

    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je award. Geheel verdiend. Ode! Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zal het bij jou een gezellige boel zijn. Verwen je gasten maar goed. Buitenlandse gasten zijn altijd speciaal vind ik. Vergeet niet om zelf ook te genieten hè :-) Ik zag dat je mij ook een award gegeven hebt. Heel lief van je en ik waardeer het gebaar maar vind je het goed om hem aan iemand anders te geven? Ja? Zucht van opluchting :-)) Dank voor je lieve opbeurende woorden gisteren. Ze deden veel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je award zeker verdiend want je hebt een leuk blog.
    Als ik je site aan klik zie ik ook dat je volgers verdwenen zijn. Hoe dat te reparenen is weet ik niet, maar ik geloof dat Annelies je al een hint heeft gegeven. Fijne tijd met je familie en vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een award krijg je niet zomaar, en natuurlijk weten we nu ook iets meer van datgene waar je van houd, veel plerier met je gasten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte met de award. En geniet fijn van en met jouw familie. Dat is dierbaar. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ineke,
    Veel plezier met je buitenlandse gasten, wel druk maar zoals je al schreef ook erg gezellig! Wat je vraag over de volgers betreft: ik weet daar niets van, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*