Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 4 juli 2012

Gezellig...



...was het met zoveel familie voor 2 weken hier in Nederland, speciaal overgevlogen om bij mijn moeder te zijn voor haar 88ste verjaardag. Het is altijd weer heel speciaal voor ons om met zijn allen bij elkaar te zijn en leuke foto's te maken. Op deze foto staan wij, alle broers en zusters met partners met onze moeder, na de barbecue op de zondag toen het zo koud en veel wind was. Afgelopen zondag heb ik ze weer naar Schiphol gebracht en uitgezwaaid.

Tijdens deze weken is er weinig handwerk op tafel gekomen, wel iets doorgequilt van de orka, maar niet echt opgeschoten. Zal er maar eens vaart achter zetten, want zo kan het niet hé. Wil toch graag eens aan iets anders beginnen, dus handen uit de mouwen ;-))

Van Yvonne kreeg ik ook een Sunshine award, hartelijk bedankt ervoor, maar omdat dit al de tweede is,
laat ik het hierbij en geef ik het door aan alle weblog-ers die dit lezen.

Misschien dat ik de volgende keer wat meer te vertellen heb.

Liefs, Ineke











                                             
                                                                                                                                                                                                                                                            .       

14 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie elkaar na lange tijd weer gezien hebben. Dat zal eerst vreemd zijn als ze weer weg zijn. Geniet nog na van deze gezellige tijd. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet maar lekker na van die bijzondere familiereünie! Het quilten komt wel weer. Alles op z'n tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, hoor, zo weer met elkaar!!!
    quilten en hobbyen komt wel weer, dit samenzijn is leuker!
    Kijk nog maar lekker terug op een leuke tijd, groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zeldzame momenten moet je koesteren en dat quilten komt wel. Zal je ziem hem je zoveel energie op gedaan ga je als een speer. Veel plezier en groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een grote familie zeg en wat geweldig dat iedereen voor moeder naar Holland komt! Wat zal ze dat waarderen! Natuurlijk heb je dan geen tijd voor andere dingen, alleen de familie. Dat is het belangrijkste! Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lijkt mij geweldig zo'n grote familie, die gaat natuurlijk voor. Quilten en bloggen kan altijd nog, loopt niet weg. :-) Heel veel plezier met quilten.
    Groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is toch geweldig om de hele familie bij elkaar te hebben en dan voor zo'n speciale gelegenheid heerlijk van genieten. Quilten komt vanzelf weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met je moeder en je mams van harte,
    Heerlijk om zo de hele familie bij elkaar te hebben
    Geniet van alles , in de winter kan je veel quilten en bloggen geniet van het mooie weer
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was vast en zeker ook een erg leuk verjaardagsfeest, voor je moeder en ook voor de hele familie!
    Fijn dat ze allemaal aanwezig waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd, mijn moeder heeft ook die leeftijd. Gezellig hoor en heel bijzonder met die familie van ver. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is heel speciaal dat er zoveel familie bij elkaar is. Nog van harte gefeliciteerd. Veel succes met het doorquilten van de Orka. Het gaat heel mooi worden. Groetjes en nog een fijn weekend gewenst. Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nog gefeliciteerd met je moeder! wat een prachtige leeftijd, zeker als je het met zo velen kunt vieren.
    En soms kom je gewoon iets minder toe aan handwerken, ik begrijp dat prima :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd!
    En steekjes maken komt vast wel weer!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een mega familie, als ik goed geteld heb zijn jullie met z'n achten thuis.
    Dat is dan lekker genieten als jullie weer allemaal bij elkaar zijn. En dan hoef je je toch geen moment schuldig te voelen dat je niet vooruit bent gekomen met je quilt. Boeie ;). Het zou pas zonde zijn geweest als je niet met volle teugen hebt genoten van die bijzondere tijd samen! Warme groetjes van Susan en bedankt voor al je lieve en leuke blog berichtjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*