Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 26 juli 2012

Nog een paar

Wat vliegen de weken snel voorbij, misschien ook wel omdat ik het zo druk heb. Even weer wat foto's opgezocht van quilts, waaronder 2 Kerst quiltjes, die ik nog niet heb laten zien hier op mijn blog.

Sterren-quilt
                                                                                
Nog een paar leuke van de tuinplanten.
Als je goed kijkt zie je dat het 2 verschillende blauwe hortensia's zijn!
                                                                                     









 Wie weet hoe deze hoge plant heet?




Liefs, Ineke
















Clematis






           


13 opmerkingen:

  1. Prachtige quilts! Vooral de log cabin het lijkt me wel wat om na te maken, spreekt me erg aan. Planten zijn ook prachtig! Kan je niet vertellen hoe die hoge plant heet.
    Lieve groeten vanaf mijn wel nu wel erg warme balkonnetje, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quilts heb je gemaakt, en je hortensia's staan er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe krijg jij die hortensia's zo blauw bij mij worden ze roze ook al gebruik ik van dat spul om ze blauw te houden.
    Aan de bloemen te zien dacht ik aan ereprijs maar ik twijfel als ik het blad zie.
    Groetjes en een fijn weekend
    Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie quiltwerken laat je weer zien en mooie bloemen hoor , heerlijk hé zo buiten te kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je oude quilts, en hoe hou jij de Hortensia's zo blauw?

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Marga en Leintje, de blauwe hortensia is puur toeval, want naast deze staat er nog één en die is roze/paars en blauw. Wel heb ik ooit eens gehoord dat met oude spijkers in de grond, de hortensia's blauwe bloemen krijgen. Ik weet niet of dit een fabeltje is?
    Dank jullie allen voor de lieve reactie's
    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerst quilts en je hortensia's zijn prachtig. Leuke combinatie kerst quilts en heel mooi weer maar er zijn meer bloggers al bezig met de kerst.

    Zonnige dagen en vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je pakt nogal uit met je quilts. Wat heb je er al veel gemaakt. Je hortensia's doen het goed, mooie blauwen.

    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om die quiltjes te zien. Ja hoor, hortensia's worden blauw door ijzer in de grond. Je kan speciaal spul daarvoor kopen. Ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie quilts leuk om deze te zien en wat een prachtige hortensia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke quilts en voor de hortensia's kan je volgend jaar ruim voordat ze gaan bloeien speciale hortensiablauw strooien.
    Blauwe hortensia's vervagen vaak naar roze soms in de zelfde plant mooie blauwe en toch ook paarsig roze of helemaal roze bloemen....
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. niks kopen , gewoon een stuk ijzer in de grond tegen de wortels, heb ik gedaan in Sensenruth en is nu deels blauw en rose , maar volgende zomer gegarandeerd blauw.
    hoe bloemen heten, geen idee maar ik ben dol op hibiscus, heb verschillende kleuren staan, zacht - wit - creme tot jouw kleur

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*