Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 11 juli 2012


Vandaag heb ik geen handwerk of blokken om te laten zien, dus even een paar foto's van leuke kleine cadeautjes die ik van mijn zussen heb gekregen, toen ze hier waren op vakantie vanuit Brazilië.










Ondanks het slechte weer bloeien de hortensia's heel erg mooi, ze hebben van die prachtige grote bloemen.
Van de week zag ik bij een van jullie een leuke foto met kleine merel-eitjes in een nestje, dus nu laat ik een foto zien van 3 jonge merels in een nestje. Als je heel goed kijkt, zie je van de eerste merel vooraan en de snaveltjes van de andere 2 merels.

Liefs, Ineke

22 opmerkingen:

  1. leuke cadeautjes hoor
    fijn, die kleine mereltjes he
    knuffs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie cadeautjes om te koesteren. Hortensia's zijn prachtige bloemen, kan daar ook echt van genieten. Nieuw leven is zo vertederend, Ma mag wel haar huis eens poetsen. :-)
    Lieve groet, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aandenkens aan je verre zussen. En hortensia's zijn "natnekken", dus die fleuren helemaal op van al die buien. Ook de mereltjes groeien door, nat of droog. 't worden al hele vogeltjes, zie ik.
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kadootjes heb gekregen, en wat een prachtige bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat machientje, wat een enig dingetje!
    Wij genieten hier ook zo van de hortensia's, ze doen het zo goed dit jaar. Schattig, die mereltjes. Wat goed dat je daar een foto van kon maken. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke cadeautjes. De mereltjes zijn schattig en zo leuk om te volgen.Hopelijk komt er geen poes in de buurt. Dat was hier laatst wel het geval. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kadootjes zeg! Vooral dat naaimachientje!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattige kadootjes en die hortensia's een plaatje die van mij hebben geweten van de vorst en beginnen nu wat bloemen te vertonen al zijn ze heel klein dit jaar.

    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie cadeautjes, leuk het naaimachientje.
    Je hortensia's zijn prachtig.In onze voortuin bloeit hij nog niet, dus dat zal ook wel niets meer geven. Achter het huis hebben we ze dit jaar voor het eerst en de Annabella bloeit ook volop. Jammer dat we dit nu vanachter het glas moeten bewonderen.
    Wat heb je een mooie foto kunnen maken van de merels.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige cadeaus heb je gekregen. De hortensias zijn erg mooi bij mij doen ze het ook al zo goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk allemaal! Mooie hortensia's ook. Die van ons staat er ook zo mooi bij. Geweldig hè, zo'n nestje met jonkies in je tuin. Vorig jaar hebben wij ook zo'n gezinnetje kunnen volgen: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat een enige cadeautjes,
    Wat schitterend je hortensia´s (helaas die van ons helemaal weg geregend)
    Ach wat snoezig je vogeltjes
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig leuke kadootjes heb je gekregen. En heel apart. Die vogeltjes....wat een schatjes. Leuk om dit zo te zien. Een fijn weekend gewenst.
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke hebbendingetjes, wat bloeien ze mooi hé de hortensia's.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn erg leuke cadeautjes! Dat is een schattig naaimachientje :)
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tja, als de hortensia's mooi bloeien, betekent dat meestal dat het goed geregend heeft....
    Groetjes,
    MArian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schat van een naaimachientje!!!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kadootjes van je zussen: vast met liefde uitgezocht!!!
    en wat lief, he, die merelkleintjes!! Ons eksternest is inmiddels helemaal uitgevlogen: wel een stuk minder geschreeuw in de tuin.....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat een mooie kado's van je zussen. Nou, die weten wel wat jij mooi vindt joh! Daar zijn het ook je zussen voor hè ;-) Schattig hè, die kleine merels. Wij hebben ook een nestje hier in de heg! De hortensia's zijn overal prachtig en als je zo hier en daar eens rondrijdt zie je de mooiste exemplaren. Is de slechte zomer nog ergens goed voor toch? Fijne (regenachtige) dag en groetjes. Oh, en dank je wel voor steeds weer een reactie bij mij op mijn blog. Liefff!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke cadeautjes. Je boft maar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kadootjes heb je gekregen. Hortensia's zijn mijn lievelingsbloemen. Er staat een quiltje op de planning, die komt er .....ooit

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*