Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 29 juli 2012

Jarig?

Nee, nog niet, bijna, maar vrijdag kreeg ik een leuke envelop per post, die heb ik van Noofs gekregen. En weet je wat er in zat? Kijk maar even mee.
Zo zag de envelop er uit, met zorg en aandacht, naar mij verstuurd!
 Eerst verschenen er een aantal kikkertjes (floep-floep-floep) zo uit de envelop...

...en al gauw verscheen de rest. Cadeau-labels, versierde cd-enveloppen (tekent ze allemaal zelf), prachtige onderzetters voor wijnglazen (zelfgemaakt) en een leuke tassen sleutelhanger, natuurlijk ook zelfgemaakt.




Kijk maar even naar deze foto  van de glazen-onderzetters, daar zit zelfs een leuk kralen-randje er om heen, zo leuk en fijntjes!
Het was de bedoeling van mij, om te wachten tot a.s. donderdag, want dan ben ik jarig, als extra cadeautje, maar ja, het leek wel alsof de envelop maar bleef roepen, open mij open mij, dus toch maar geopend *Ü*  Nova, dank je wel voor je lieve cadeautjes, ik ben er heel blij mee, zal alles zeker gebruiken en de tassen-sleutelhanger hangt al aan mijn tas!

Gisteren was ik nog even bij mijn schoonmoeder, gelukkig had ik er aan gedacht om mijn fototoestel mee te nemen, zodat ik toch eens mijn hexagonnen-quilt eens op de foto kon zetten. Eerst zat er geen rand er omheen, maar het was net iets te klein voor het bed, dus er toch een om gemaakt.

De stof voor de rand heeft mijn schoonmoeder uitgekozen en hebben we gekocht bij Atelier De Witte Pimpernel in Oene.
En wat vinden jullie van deze sprei? De oma van mijn liefste heeft het nog gehaakt :D




Hier nog wat borduurtjes, allemaal gemaakt door schoonmoeder!










Vandaag ook nog even druk geweest met het tekenen en knippen van de blokken van de BOM , want ik heb nogal wat achterstand.






 Nu nog even een paar foto's van mijn bloeiende hybiscus en clematis, die ik zelf zo mooi vind!
Liefs, Ineke

16 opmerkingen:

  1. Dat is vast een voorproefje voor je verjaardag! Zo'n prachtig cadeau, al die leuke zelfgemaakte dingen. Die kikkertjes, wat enig.
    Mooie sprei is dat Ineke, met die hexagonnetjes, maar ook die je oma heeft gemaakt, zo waardevol en een prachtige herinnering. Ik wens je al vast heel veel voorpret voor donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt hele (mooie) leuke voorpret. Zo kom je heel gauw in verjaardag stemming. Je quilt is een plaatje ook de sprei van Oma, de appels vallen echt niet ver van de boom.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief cadeau, allemaal leuke spulletjes! Je hexagonnen-quilt is een plaatje ook de rand past er perfect bij. De gehaakte sprei is al bijna antiek en een hele mooie herinnering. Wel leuk dat je schoonmoeder ook borduurt.
    Lieve groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeautjes heb je (al) ontvangen. Leuk om je mooie quilt op het bed te zien liggen. En even gekeken naar je nieuwe BOM ziet er leuk uit.Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal! Mooie hexagonnenquilt heb je gemaakt. Ook de gehaakte sprei vind ik erg mooi: dat zijn de originele granny squares! Prachtige tuinfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verwennerij al, dan voel je je wel een beetje jarig. leuk die kikkertjes die je tegemoet springen/
    Die rand aan de quilt maakt er een mooi geheel van.
    Schoonmoeder heeft heel wat steekjes gezet.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is vast een mooi cadeau. De sprei is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verrassings envelop rolde er bij je in de brievenbus, en een beetje voorpret is nooit weg ;o) De sprei en hexagonnenquilt zijn prachtig, trouwens alles is heel mooi ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Ineke, wat leuk om te lezen dat je de envelop al openmaakte. Zo zou ik ook zijn hoor! Drie keer zeggen dat je t niet doet en dan ineens..... vind je jezelf terug met alle spullen, hihi. Fijn dat je er blij mee bent. En heel fijn voor mij dat ik nu eindelijk eens wat terug kon doen voor al die keren dat je bij mij op visite was en lieve woorden achterliet! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie quilt heb je gemaakt en de borduurwerken en het sprei van je schoonmoeder prachtig. De verassingsenveloppe is ook erg leuk. Leuk om zulke post te krijgen. Mooie hibiscus en clerus, de hibiscus heb ik ook in dezelfde kleur en in het paars zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve cadeautjes, heerlijk om zo verwend te worden!! Al moet je voor je echte verjaardag nog eventjes een paar dagen wachten ;)! Mooi om je quilt te zien, wat een schatje, die heeft een prachtige plek gevonden! En wat een schitterende borduurwerken ook, ik heb met studie zitten kijken. Leuk he, dat vrouwen vroeger ook al van die mooie handwerken maakten, dat verdwijnt echt niet! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve cadeautjes heb je al gekregen en de twee spreien zijn mooi. Ik heb het op mijn scherm geschreven, donderdag........Ineke jarig.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij ben je jarig vandaag, gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een leuke hexagonsprei heb je gemaakt! Ook de gehaakte is prachtig... En leuk zo'n mooi envelopje waar allerlei mooi spulletjes uit tevoorschijn komen. Ik wens je een hele gezellige dag!
    Lieve groet, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag! Erg lief van Noofs om je die envelop toe te zenden. Er zitten allemaal mooie cadeautjes in.

    De hexagonnenquilt is heel erg mooi geworden. Dat project staat ook nog op m'n verlanglijst :)

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een beetje laat maar nog proficiat.... en wat heerlijk als je zo'n vlop op je deurmat vindt en zo verwend wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*