Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 18 juli 2012

Wat quilts van jaren terug


sampler

Alweer 1 week voorbij, zonder ook maar een AFFO. Dan maar even wat foto's van quilts die alweer een aantal jaren terug gemaakt zijn.                  
Duidelijk te zien bij de eerste 3 welke kleuren mijn favorieten zijn 

 
Deze 2 quilts
zijn van een patroon die ik 3 jaar gelden heb gekocht in een quiltwinkel in Canmore (Canada) 
De lichte (links) heb ik cadeau gedaan aan hele lieve mensen, de rechtse hangt bij ons hier in de kamer.

Nog een paar baby-quiltjes, gemaakt voor een paar collega's

baby Giovanni

baby Vera (staat ook al op de quilt ;-)


baby  Anne

baby Joshua
Liefs, Ineke

17 opmerkingen:

  1. Leuk dat je wat van je eerdere creaties laat zien!
    Het ziet er leuk uit!

    Groeten,
    Annemieke

    http://quiltsvankippetje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie quilts laat je zien die je al gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voornamelijk de eerste drie zijn ook mijn favoriet! Prachtige stoffen ook. De baby-quiltjes zijn ook schattig.
    Lieve groet, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk ben je daar niet al te somber over. Dit is toch een mooie reeks quilts die je hier laat zien, er kan niet iedere week een affo zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Oh nee hoor, ik wil wel blokken maken en nog veel meer, maar ben nooit somber hoor ;-)

      Verwijderen
  5. Leuk quilts laat je ons zien Ineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is toch voor jezelf ook leuk om die quilts van vroeger weer eens te zien. Aan elk quiltje kleeft een herinnering. Zo is het toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is dat maar net, heel veel herinneringen :)

      Verwijderen
  7. Leuk om je oude werk weer eens in het zonnetje te zetten, volgens mij hou je van... groen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie quilts laat je weer zien, prachtig die sampler.............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geeft toch niet dat er eens niks uit je handen komt.
    Je hebt al zoveel mooie quilts gemaakt en dit zijn ook weer schatjes.

    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie quilts zijn het en heerlijk toch om zo weer herinneringen op te halen.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is net een mooie minioverzichtstentoonstelling! Leuk ze zo bij elkaar te zien :-)) Oh, vergeet ik er nog bij te zeggen dat ik ze mooi vind (had bijna op de publicerenknop gedrukt, maar was nog net op tijd) Pfft !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk je verzameling van mooie quiltjes!
    Altijd leuk om terug te zien!
    fijne zonnige week,
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, quilts van vroeger!! En elke week kun je toch geen affo hebben: je zou geen tijd meer hebben om te slapen.......;)
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige quilts allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*