Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 2 augustus 2012

55 jaar geleden

Werd ik als 6de kind en 3de dochter geboren in de Noordoostpolder.
Ik ben het meisje naast mijn oudste zus met mijn jongste zus op haar arm ;-) Omdat er geen baby foto van mij is gemaakt, plaats ik  deze maar met al mijn  broers en zussen!

Voor iedereen een fijne dag, liefs Ineke

22 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ineke, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! Wens jou een hele fijne dag en een creatief jaar. Wat een leuk stel zo op de foto, een een hele leuke herinnering.
    Lieve groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Ineke met je 55ste jaardag! Een hele fijne dag gewenst. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je 55ste verjaardag. Wat een leuke foto is dit trouwens. Een hele fijne en gezellige dag toegewenst.
    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel hartelijk gefeliciteerd met deze bijzondere mijlpaal! Ik wens je nog vele, gezonde en gelukkige jaren toe met al je dierbaren!! Fijne dag, lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy Birthday to you
    Happy Birthday to you
    Happy Birthday dear Ineke
    Happy Birthday to youuuuuuu!

    Fijne verjaardag!! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd, hopelijk heb je een hele leuke dag.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ineke van ♥ gefeliciteerd een hele gezellige dag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte, Ineke! Fijne verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog net op tijd om je te feliciteren.
    Wil je ook nog even bedanken voor je lieve reactie bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is al laat op de avond, maar ik wil je nog feliciteren met je verjaardag.
    Leuke foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zie dat we van het zelfde bouwjaar zijn. Nu lekker genieten van de verwenerijtjes want we zijn wel in de zomer jarig, maar hier komt met bakken uit de lucht. Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wel een dag te laat als nog Gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat ze goed aan je gedacht hebben of moet het feestje nog komen.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zijn die oude foto's, even terug in de tijd. Heb je een fijne verjaardag gehad Ineke?

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Even reageren op zoveel felicitaties! Dank daarvoor, heel erg lief! Ik heb een rustige maar gezellige dag gehad. Mijn verjaardag schiet er altijd een beetje bij in, vanwege de vakantie, maar ik vind het helemaal niet erg. Ben niet zo van het vieren van verjaardagen, vind het veel leuker om onverwacht bezoek te krijgen.
    Lieve volgers, ik wens jullie allen een heel fijn weekend en sorry dat ik niet aan toe kom om bij iedereen op "bezoek" te komen of te reageren.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ineke, nog van harte gefeliciteerd!! Ik wens je alle goeds voor het komende jaar. Wat is dat een enige foto van jullie. Wat een gezin joh!! Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog Gefeliciteerd!
    Heerlijk zo'n ouderwetse foto, heel herkenbaar!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oops te laat, maar alsnog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*