Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 15 augustus 2012

AFFO

Ja, het is een Affo, eindelijk!!! Een hele klus, maar ik vind het wel
geslaagd!
Speciaal gemaakt voor vrienden van ons, benieuwd wat ze er van vinden!





Omdat ik heel veel plannen heb en hele dagen werk, heb ik besloten om
tijdelijk een blog-pauze te houden. Wel zal ik proberen om even bij iedereen op "bezoek" te komen. Hopelijk ben ik rond oktober zover dat ik weer ga bloggen.


Liefs, Ineke

21 opmerkingen:

  1. Dit is wel een héél speciale! Zó bijzonder. Heb je hem via een patroon of ontwerp je dat zelf?
    Ik wens je een hele fijne blogpauze, af en toe hebben we dat nodig hoor. Sterkte met alles wat je van plan bent en groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige quilt! En je hebt groot gelijk hoor. En/en wil niet altijd lukken, dus dan wordt het of/of. We zien je wel weer verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel jammer maar begrijpelijk

    de quilt is mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie quilt en fijne blogpauze toegewenst. Tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer van de blog-pauze maar oh zo begrijpelijk. Fijne pauze dan ook toegewenst.
    Quilt is te gek, heel apart en heel mooi.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De orca is prachtig geworden! Sterkte met het werk en hou gewoon je eigen tempo aan, hoor! Groeten,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Quilt is heel mooi, en ook heel apart.
    Vrienden zullen er blij mee zijn.
    Tijd is er meestal te kort, en dus even blog pauze.
    Hoop dat alles zal lukken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hel apart patroon. Ik hoop dat je ma je blogpauze weer terugkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een hele speciale quilt. Nog niet zo'n kleintje ook.
    Tot na je blogpauze. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat jammer voor ons. Ik zal je berichtjes hier missen. Fijne blogpauze en veel sterkte met alle drukke werkzaamheden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig is het geworden, goed dat je even rust neemt en ik zie je graag terug na je blogpauze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel origineel patroon en 'mijn kleuren'. Prachtige quilt! Denk dat je vrienden er heel blij mee zijn.
    Er gaat veel tijd in bloggen zitten en die is voor ons handwerksters heel kostbaar, maar zal je wel missen.
    Doe maar rustig aan dan breekt je draadje niet.
    Lieve groeten, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi cadeau je quilt, super. Kan me je blog pauze goed voorstellen dus tot in oktober en natuurlijk vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een aparte mooie quilt. Fijn weekend (en blogpauze) ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prima geslaagd met deze originele quilt!
    En geniet van je blogpauze!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een bevoorrechte vrienden om zoiets moois van jou te krijgen!
    Geniet van je blogpauze, een mens kan niet alles, he?!
    tis ook een tijdvretende hobby, hoor!!
    tot ziens, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie affo. Een feest om te ontvangen.
    Ik zou graag je blog willen volgen maar ik zie geen "volg-knop".
    In oktober kom ik weer kijken. Veel plezier met alles wat je gaat doen de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige quilt. Een blogpauze? Soms nodig en lekker, om daarna weer de draad kleurig op te pakken. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ineke, geniet van je vrije tijd en straks in de herfst (nou, het hoost hier...) weer lekker gaan bloogen!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb me meteen als volger toegevoegd !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geweldig leuk om hier te kijken en zal zeker vaker komen, prachtige quilt helemaal mijn kleuren super!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*