Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 24 oktober 2012

BOM

Inmiddels is er alweer meer dan 1 week geleden dat ik wat heb gepost, dus zal nu ook even een foto plaatsen van de blokjes van de BOM, waar ik mee bezig ben.
                                   
 Het zit nog niet allemaal aan elkaar, maar daar zal wel verandering in komen
 zodra ik de blokjes heb gemaakt voor het stuk wat nu nog leeg is.









Ook ga ik nog even verder met de blokken van de Floral Fancies en dit zijn ze allemaal tot nu toe.



Liefs, Ineke

20 opmerkingen:

  1. Dat worden mooie quilts. De Florel Francies wordt zo te zien een mooie grote quilt. Voor je Bom quilt heb je toffe stofjes gebruikt....maar ik vind ze alle twee mooi.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent weer lekker bezig Ineke dat gaat weer heel mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze beiden heel leuk worden en ook heel verschillend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie quilts allebei. Heel verschillend maar dat is juist leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blokjes laat je zien!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei ontzettend mooi, de een kleurrijk, en ander in tere tinten. Prachtig, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent druk bezig met verschillende projecten. Mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie blokken, Ineke! Van allebei de quilts!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allebei de quilt hebben prachtig mooie blokken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende blokken
    Groetjes Joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige projecten! Hele mooie stoffen gebruik je en een erg leuke bom om te maken lijkt me. Ben benieuwd naar het verdere verloop.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is hier stilletjes op je blog, maar zo te zien ben je druk bezig met beide quilts. Mooie quilts worden het. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er mooi uit, ben benieuwd naar het vervolg. groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke quilts worden het allebei. Je hoeft je voorlopig niet te vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja dat gaat goedkomen met je beide quilts Ineke...ze zien er nu al prachtig uit.....groetjes Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 zo mooie en grote plaids , gelukkig is het nu toch leuker om te naaien dan om buiten te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bij de projecten zien er hartstikke leuk uit ! ! !
    Succes ! ! !

    Fijne zondag Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zien er mooi uit al je blokken die je aan het maken bent!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet het er nu al mooi uit, Ineke. Veel succes en plezier met het maken van de nog ontbrekende blokken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*