Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 14 november 2012

Zonnige dag en give away ontvangen!



Terwijl de zon de hele dag zo mooi schijnt en het zelfs warm is als je druk bent in de tuin met blad harken, planten verzorgen en vegen van het terras, heb ik heel de tijd in mijn gedachten dat het toch wel eens tijd wordt om jullie wat foto's te laten zien van mijn 14de blok van de Floral Fancies en een paar kleine blokjes van de BOM.  Ik heb ze gelijk maar aan elkaar genaaid, anders ben ik bang dat ze kwijtraken, zo klein, maar wel heel leuk om te doen. De postbode is net geweest, dus gelijk maar een foto gemaakt van de give away, die ik heb gewonnen bij Jet en Zus .




Liefs, Ineke






15 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè om zo in de tuin bezig te zijn in het herfstzonnetje. Ja, dan gaan je gedachten vanzelf alle kanten op.
    Wat een leuke quilt wordt dat met die Floral Fancies en die BOM wordt ook enig. Je bent een bofferd met die Give away. Allemaal dingen om van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een leuke give away gekregen. En jouw Floral Fancies wordt ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren gebruik je voor je Floral Fancies en tof dat je een give away hebt gewonnen.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokken, Ineke! En wat leuk van die give away! Ja, het was vandaag gewoon warm in de tuin bij het bladeren harken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke projecten! Prachtige stoffen gebruik je voor de BOM. Gefeliciteerd met je Give-Away, altijd leuk iets te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk project, mooie stofjes, en leuk dat je de Give-Away hebt gewonnen gefeliciteerd
    fijne dag gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi blok heb je gemaakt.
    Gefeliciteerd met de give away.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. JIj bent een gelukkige winnares...Leuk om een give away te verdienen.

    Genieten als het zonnetje lekker schijnt, maar als die er niet is vind ik het maar droevig weer. Gelukkig geven de lapjes ons afleiding he.
    Succes met je projecten.

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blokken laat je zien.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi blok en blokjes!
    Geniet van je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give away. Het echte quiltseizoen is weer begonnen. Het hele jaar door zijn er wel quiltwerkjes, maar in de wintermaanden is het altijd extra gezellig. Wat steekjes te doen als de dagen korter worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk dat jij de doorgeefquiltje gewonnen hebt. Leuk om hem zo te volgen, veel plezier ermee.................

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie blokken laat je zien. En nog gefeliciteerd met je mooie prijs.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Ineke, ik ga niet meer reageren op je blogpost. Die is al van even geleden. Maar wat ik wel doe is zeggen dat ik het gezellig vond dat je bij mij op het blog op visite kwam. Dank je wel daarvoor. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je het kleine vingerhoedquiltje patroontje hebt gewonnen!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*