Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 23 december 2012

Fijne Feestdagen

Hoi allen, hier ben ik dan weer eens met een berichtje, ja ik weet het, het is erg lang geleden dat ik iets heb geschreven hier op mijn blog, maar de dagen snellen voorbij en voordat je het weet is het alweer bijna Kerst.


Daarom wens ik voor jullie allen   Fijne Kerstdagen en een Gelukkig, gezond en een creatief 2013


Ondertussen niet erg veel handwerk gedaan, wat ik wel van plan was, maar te druk met van alles geweest. Ben wel bezig met een speldenkussentje te maken naar het patroon van Ellen, ik plaats daarvan wel een foto zodra het af is. Heb wel 1 blok af van de Floral Fancies.


Liefs, Ineke

21 opmerkingen:

  1. Fijne Kerstdagen toegewenst en een Gelukkig Nieuwjaar.
    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een mooi blok, Ineke!
    Fijne feestdagen en een goed 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil je ook fijne feestdagen wensenen een gelukkig 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, leuk om weer wat van je te horen! Dank je wel voor je goede wensen, ook voor jou heel fijne feestdagen! Mooi blok!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne feestdagen en een voorspeodig en creatief nieuw jaar toe gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne Feestdagen ook voor jou en je familie.
    Hartelijk dank voor je berichtje op mijn blog.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou en de jouwe hele fijne feestdagen en een heel gelukkig gezond en quilterig nieuwjaar.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2013.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou/ voor jullie ook fijne kerstdagen en een goed 2013, groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi bok, veel plezier bij het afmaken van het speldenkussen en ook voor jouw en je dierbaren hele fijne Kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2013 gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jou en je familie wens ik fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook voor jou fijne feestdagen Ineke!
    Groetjes,
    MArian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele fijne kerstdagen toegewenst en een gelukkig en gezond 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allerbeste kerstwensen terug en een goed gevuld nieuwjaar...
    Met veel inspiratie en lapjes ;-)
    Je blok is héél erg mooi...de kleuren zijn bijzonder mooi geslaagd.
    Super...groetjes,Nanske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijne dagen en een goed 2013, voor jou en je dierbaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fijne feestdagen en een gelukkig gezond 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi blok en fijne dagen groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De tijd gaat zo snel dat zelfs de Kerstdagen al weer achter de rug zijn. Ik hoop dat je er van genoten hebt en fijn uitgerust aan de laatste dagen van het jaar gaat beginnen. Hoe vaak je schrijft doet er toch niet toe? Het is altijd weer fijn Als je het doet :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bijna aan het eind van het jaar wens ik je alvast een fijne jaarwisseling en een gezond, creatief en zorgen vrij 2013!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel Gezond Gelukkig en creatief 2013.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*