Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 9 januari 2013

Druilerig...

Ja, dat is het woord, druilerig en daar bedoel ik nu echt het weer  mee. Wat een natte bende buiten, kan niet eens lekker wandelen of in de tuin wat opruimen, laat staan winkelen. Ik had voor vanochtend plannen om te gaan winkelen, maar heb het maar weer vooruit geschoven, misschien vanmiddag en anders maar morgenmiddag. Want ik heb een hekel aan winkel in en uit te gaan en dan elke keer in de regen te lopen. Het heeft geen haast, maar ik heb een paar leuke spijkerbroeken nodig, heb er nog maar 1 over, die momenteel in de was is en ik ben een echte spijkerbroek-vrouw ;-)  Zal  verder niet over het weer zeuren, het zal vast wel eens opklaren.
Nu heb ik dus een vrije ochtend, dus wat zal ik gaan doen??? Eerst maar wat opgeruimd in de woonkamer en toen bedacht ik me dat er nog een blok getekend en geknipt moet worden van de Floral Fancies.  Gelijk wat stofjes erbij gezocht van al mijn restjes en nu ligt het klaar op de bank, zodat ik vanavond wat kan gaan prikken. Even een foto plaatsen van mijn blok die net af is
Ook heb ik tussen Kerst en jaarwisseling een speldenkussentje gemaakt, heb er ook een paar foto's van gemaakt, patroon is van Ellen

Wil nog even vermelden dat ik niet meer zoveel bij iedereen reageer, maar probeer wel alles te lezen. Als ik tijd heb, zal ik zeker reageren, maar ik volg zoveel weblog's dat het haast onmogelijk is. 

Voor nu, wens ik iedereen een fijne dag!

Liefs, Ineke

16 opmerkingen:

  1. Van jouw blok wordt je vanzelf vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet teveel naar buiten kijken, Ineke. Binnen zijn leukere dingen te zien. Mooi blok heb je gemaakt, en je speldenkussentje komt me heel bekend voor :) Ik heb het vorig jaar cadeau gekregen van een lieve quiltster/blogster. Geniet er nog elke dag van. Succes met je volgende blokje.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een weer hé het is hier nu al haast donker bijna de lamp aan doen en dat om 3uur , ik hoop dat we snel een beetje zon te zien krijgen, maar je hebt wel een mooi blok gemaakt en het speldenkussentje is een leukerd......
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier was het vanmorgen supergezellig en zonnig, binnen! Tja, Joke kwam binnenstappen en zei: ik neem een zonnetje mee, een grote, want ik ben groot, haha! Heerlijk was het.
    Enig, vrolijk blok heb je klaar liggen hoor. En dat speldenkussentje komt mij ook heel bekend voor, heb het hier ook liggen, heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi blokje heb je gemaakt. Je speldenkussentje is zooo schattig, super leuk. Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook al last van al die druilerigheid.......:(
    en blogs lezen,leuk hoor, al die inspiratie, maar het vreet inderdaad tijd!
    ik heb gister twee uur zitten lezen en was eindelijk bij.......nu bijhouden........:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief speldenkussentje! Het blogs lezen werd mij ook wat teveel. Nu lees ik altijd de blogs van degenen die bij mij hebben gereageerd, en als ik tijd of zin heb lees ik er anderen bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige dingen heb je gemaakt. Hou de rust er in voor je zelf hoor. Dat doet iedereen op zijn tijd.Lieve groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi blok en ook je spelden kussentje is leuk gemaakt.
    Ik lees ook all mijn blogs, maar altijd een krabbeltje terug val veel wel tegen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi blok en het speldenkussen is een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend blok
    en leuk je spelden kussens
    Fijne dag groetjes Joke uit een koud Zweden, waar het sneeuwt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het spelden kussentje is erg leuk geworden Ineke.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk blok Ineke!! Ik reageer ook niet meer zoveel, ik reageer dan eens bij die en dan weer bij die, want als ik bij elk blog reageer heb meer uren nodig dan een dag heeft...
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat laat je weer leuke spulletjes zien, Ineke :-) ik hoop voor jou dat je snel een leuke spijkerbroek vindt. Ik ben zelf helemaal geen spijkerbroekenmens trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi speldenkussentje is het geworden! Daar kan je er nooit te weinig van hebben.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi blok en een leuk spelden kussen...........liefs.\conny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*