Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 20 januari 2013

Een heerlijke zondag en nog een give away

Zondagmorgen, manlief naar zijn werk, dus ook maar op tijd uit bed. De wasmachine leeggehaald en gelijk weer aangezet , gestreken en gevouwen en nu mag ik lekker met mijn hobby's bezig zijn. Patronen getekend voor mijn Floral Fancies en wat bezig geweest met mijn 18de blok. Tijdens het kopje koffie, mijn boek uitgelezen, daar kwam ik gisteravond niet meer aan toe, was te moe, mijn ogen vielen toen vanzelf dicht ;-)
Nu heb ik dus een foto gemaakt van mijn gewonnen give-away van Susan , het was vrijdag al binnen gekomen, een prachtige dromenvanger! Ook zal er een lief zelfgemaakt engeltje erbij, met een leuke kaart. Dank je wel, Susan, heel erg mooi!!!
Ik zal dan ook het blok showen van de Floral Fancies die ik af heb, het heet Posy Row.

Zal nog even vermelden dat er bij Shirley ook een give away is!!! Zo leuk!

Nu ga ik weer verder met wat steekjes prikken! Voor iedereen een fijne zondag!

Liefs, Ineke

9 opmerkingen:

  1. Mooi blok er weer bij. Ik hen hier ook een dromenvanger hangen. Gekregen van een vriendin uit Amerika.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je give away en wat heb je een mooi blok gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind polswarmers ideaal met boodschappen doen en op de markt. je kunt toch bij je centjes en je handen blijven redelijk warm. het patroon dat ik heb gebruikt is, als je kunt haken, supermakkelijk en past eigenlijk altijd. Nog een fijne zondagavond,Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n dromenvanger komt goed uit als je leest tot je ogen dichtvallen.........;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig die dromenvanger. Moet lachen om de opmerking van Sylvia!
    Leuk blok heb je er weer bij. Heerlijk hè, om zo bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een moois laat je weer zien, Ineke! Leuk, die dromenvanger van Susan. Ik heb ook een engeltje van haar gekregen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blok is dat, daar val je vast niet bij in slaap...;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*