Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 13 februari 2013

Handwerkbeurs

Hartelijk dank voor de felicitaties voor onze DS en zoals vele onder jullie het al geschreven hebben, het is nu inderdaad een grote jongen, om precies te zijn, ruim 2 meter lang  :-)

Even de lapjes showen die ik gewonnen heb bij Janien, ik ben er heel blij mee!


Heb mijn laatste blok niet af gekregen van de Floral Fancies, dat komt dan de volgende keer samen met nog een ander blok!

En morgen ga ik dus naar de Handwerkbeurs in Zwolle, ik hoop er toch wel op om een van jullie daar te mogen ontmoeten!

Liefs, Ineke

12 opmerkingen:

  1. Mooie lapjes zijn dat, je boft maar. Heel veel plezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal je morgen niet ontmoeten daar, want ik ga vrijdag. Veel plezier in ieder geval!
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lapjes. Veel plezier morgen. Voor mij is het te ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lapjes! Geniet van de beurs morgen. In oktober is de beurs in Ahoy altijd een thuiswedstrijd voor mij, Zwolle is net iets te ver. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier met je lapjes en op de beurs. Ik ga zondag ben er nog nooit gweeest, maar loop me er al dagen op te verheugen.Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hè, lapjes krijgen :) Ik kom helaas niet aan de beurs toe. Jammer, maar misschien volgende keer...
    En alsnog gefeliciteerd met je grote zoon. Ik heb er ook zo een.... noemt mij (ben altijd een ukkie geweest) vanaf zijn grote hoogte "moedertje" haha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas kom ik niet morgen naar de handwerkbeurs, maar zondag. Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier op de handwerkbeurs.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi lapjes! Veel plezier morgen, zoals het nu staat ga ik zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stoffen heb je gewonnen en veel plezier in Zwolle.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier morgen, helaas ga ik er niet bij zijn.. echt jammer!! Laat je ons meegenieten op je blog?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*