Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 14 februari 2013

Net weer terug

Terug van de Handwerkbeurs, net voordat het begon te sneeuwen en ik heb genoten van de sfeer en de drukte. Mijn DH heeft me daar afgezet en later weer opgehaald. Wat zijn er veel verschillende technieken om te bekijken/bewonderen en er zijn ook verschillende pleinen waar je workshops kan volgen. Ik heb geen workshop gedaan maar wel goed gekeken,  wat ook leuk is! 












En natuurlijk heb ik ook wat gekocht, paar wolletjes bij Atelier Bep, bij Simone van Soed Idee een pakketje en borduur-naalden, nog een paar stofjes bij Quilts en Koffie! Voor iedereen die nog twijfelt, zeker gaan want het is erg leuk en gezellig!

Liefs, Ineke

23 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad. Voor mij is het wat te ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker leuk een dagje naar de handwerkbeurs! Vorig jaar ook in zwolle geweest en het is daar een gezellige boel. Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent de eerst met foto's! Ik zou ook graag gegaan zijn maar , niet goed gepland, ik ga volgende week voor een weekje naar Nederland. Ik geniet wel van de foto's hoor en ik ga eind april naar Nantes, alle Dear janes bekijken, dat is ook heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, die foto's. Ziet er zo gezellig uit. Ik heb er wel aan gedacht, al die dames die met dit weer op stap waren. Gelukkig was je voor de sneeuw thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat ziet het er gezellig uit. Jammer, maar erg ver voor mij weg. Bedankt voor de foto's en verhaal. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hert ziet er erg leuk en gezellig uit zo te lezen heb je ook mooie aankopen gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er al veelbelovend uit.Ik ga Zaterdag en heb er heel veel zin in.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om al een paar foto's te zien, heb je wel iets voor ons over gelaten;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dit voorproefje. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk die foto's! Ik hoop zaterdag te gaan. Manlief zet mij met onze jongste op de trein, we vertrekken vroeg, dus dan zijn we er wel om 10 uur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te lezen dat je genoten hebt. Helaas kan ik dit jaar niet, maar dank zij jouw foto's geniet ik een beetje mee. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat leuk om even mee te genieten! Dit jaar was het mij te ver weg, maar op deze manier toch even een leuke indruk! Dank!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat leuk, vorig jaar en daar voor ging ik ook.
    Fijn al even de foto's, en ik hoop het volgend jaar weer te kunnen gaan Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. fijn dat je het erg gezellig hebt gehad en het is voor mij te druk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel voor deze mooie impressie! Ik ga morgen, met 7 vrouwelijke familieleden. Heb er zin in!
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er leuk en gezellig uit, ik ga morgen.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je er wat van laat zien, voor mij is het veels te ver weg en het openbaar vervoer is niet betrouwbaar...
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk om al die foto's overal te zien verschijnen, geniet ik toch een beetje mee....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk nog even nagenieten, wat was er veel moois te zien hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke fotos laat je zien, kan ik even meegenieten in het verre land van Wales.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het is er inderdaad heel gezellig maar zo ver weg............

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*