Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 28 februari 2013

Slechte berichten...

Heb even geen zin om iets over quilten te schrijven, omdat op het werk  2 collega's een moeilijke tijd mee maken. De man van een collega is heel erg ziek, hij heeft longkanker en is nog geen 50 jaar en van een andere collega is de jongste dochter gestorven. Mijn hoofd staat dus even niet naar het quilten, dat komt wel weer.

Liefs, Ineke

18 opmerkingen:

  1. Dag Ineke,
    Ja, dat zijn inderdaad heftige berichten! Neem even de tijd voor jezelf en we zien je berichtjes wel weer als jij het er aan toe hebt...
    Lieve groet,
    Mienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een nare berichten!!
    Neem de tijd voor jezelf en we wachten wel even op je hoor,..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is helemaal te begrijpen Ineke. Je gedachten zijn nu bij het verdriet van je collega's en hoe je voor hen toch een troost kan zijn.
    Heel veel sterkte, voor jou, maar vooral ook voor hen. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat gaat niet even in 'je koude kleren' zitten. Heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, dat klinkt heftig, zeg... Neem de tijd voor je collega's: die hebben dat nodig. Hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat zijn zeker nare berichten, veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel veel sterkte voor jou en je collega's

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poeh, om koude rillingen van te krijgen... Jij ook heel veel sterkte met hun verdriet, hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat, heel veel sterkte gewenst.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He getver....dat is geen fijn nieuws. Kan me voorstellen dat quilten en bloggen even geen prioriteit is. Sterkte en houd je haaks.

    Dikke knuffel
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte meidje. Neem de tijd. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn berichtjes waar je niet blij van wordt. Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een nare berichten. Neem je tijd om weer bij te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat kan ik mij indenken, zoiets meemaken in je omgeving heeft toch altijd zijn weerslag op je eigen gemoed. Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allemaal verdriet om je heen... nee, dan vallen andere dingen even weg. Zulke gebeurtenissen verwerken kost tijd, dus neem die voor je zelf.
    Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat kan ik me voorstellen. Sterkte ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat heftig allemaal dat hakt er in veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*