Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 3 maart 2013

Bezige bij

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve woorden als reactie op mijn vorige blog-verhaal. Het heeft mij veel goed gedaan en gesteund. Het is ook best heftig.

Omdat ik van de week weinig tijd had, heb ik vandaag maar wat huishoudelijk werk gedaan, niet teveel hoor, het is per slot van rekening een rustdag.

Daarna heb ik de naaimachine gepakt en mijn huiswerk gedaan, mooie blokken maken, met scherpe puntjes.

Is aardig gelukt, nietwaar?
Ook nog 4 kleine blokjes gemaakt. Wat het wordt? Een leuk quiltje die alle leden van De Pinksterbloem maken. En woensdag 13 maart hebben we een hele dag een verrassing-workshop. Ben heel benieuwd wat het gaat worden!

Liefs, Ineke

12 opmerkingen:

  1. Worden prachtige blokken, je puntjes zo mooi scherp.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je puntjes zijn zeker mooi geworden. Ik ben benieuwd hoe de quilt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je toch weer even achter de naaimachine bent gekropen ! Wat een nare dingen kan een mens toch zo ineens meemaken. groeten en sterkte van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toch heerlijk hè, om dan weer even achter het machientje te kunnen kruipen en dat er dan zoiets moois uit je handen komt. Dat geeft je ook weer een blij gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, je bent lekker bezig. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig wat afleiding, mooie blokken heb je gemaakt. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik las je vorig bericht. Heftig zeg. Ik kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat om dan te bloggen. Alles is dan immers zo ... Zo... Ik zoek naar het goede woord. Zo Niks. Wat is het dan fijn om toch weer iets van je te lezen. Je blokken worden mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik las nu net je vorige bericht: wat akelig! Wat zijn er toch nare dingen in de wereld en het lijkt wel of je het steeds meer hoort: zoveel jonge mensen die sterven!
    Sterke, meis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed bezig, hoor. De blokken zien er goed uit.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kun jij dat goed met die machine!! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*