Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 4 april 2013

En dan nu het laatste blok, nummer 20

Hier is dan het laatste blok van dit project, waar ik toevallig aan ben begonnen.


Erachter ligt het stapeltje van de andere 19 blokken, gemaakt van restjes, gekregen en verweesde lapjes.
En natuurlijk heb ik ook een foto gemaakt van alle blokken naast elkaar.


De kleuren zijn dus niet echt afgestemd voor een geheel, maar het is de bedoeling om deze quilt als een soort picknick-quilt te gaan gebruiken. Er komen nog stroken ertussen en om het geheel een brede rand en daar komen nog wat applicaties op. Hier zoals het in het boek staat


Ben er in het voorjaar van 2012 aan begonnen, ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat alles in elkaar zit. Best nog wat werk, die rand met applicaties.

Liefs, Ineke

22 opmerkingen:

  1. Je hebt hele leuke blokken zo bij elkaar gemaakt. nu de rand nog................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt gezellig en fleurig picknicken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi al die blommen,...
    Ziet er weer gezellig uit,..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zo'n quilt zal elke picnic een succes worden! Zo mooi, al die blokken bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, Ineke. Ik ben bezig met het eerste blokje van rij 3. Toeval en het lijkt ook nog op die van jou. Bij mij is het afkomstig uit Sylvia's Bridal Sampler, blokken waar ik ook al jaren mee bezig ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi bloemen geheel. Het is nog niet echt weer voor een picknick, dus je hebt nog even tijd. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het wordt vast een mooie quilt en als er sashings tussen zitten dan wordt het nog mooier,ik zou een iets sprekender kleur nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke en frisse quilt en dat appliceren gaat lukken, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is best een heel project! Mooie blokken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke blokken. Ik vind de blokken mooi bij elkaar passen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het juist leuk zo spontaan al deze kleuren, en ze passen in dit verband best goed bij elkaar. Succes met het afwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk toch! wordt gewoon een gezellige, vrolijke picknickquilt.
    Succes met afwerken

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is toch enig al die blokken zo bij elkaar. Dat wordt een vrolijk en gezellige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. best wel wat werk inderdaad maar dan krijg ej me toch een mooi picknickkleed

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha vandaag mooi "beter" weer dus maak het "vrolijke" kleed maar gauw af en dan aan de picknick. Fijn weekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een enig quiltje is dit, en wat een leuke kleuren
    Fijne zondag gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er toch goed uit, ach met een quilt ben je gewoon een tijd[je] bezig.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke quilt wordt dit.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ziet dit er leuk uit, Ineke! Zo fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*