Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 11 april 2013

Even wat anders proberen...

Sinds deze week ben ik begonnen met een klein borduurtje, gekocht op de beurs in Zwolle, bij Simone van Soed Idee


Even iets anders, kan ik afwisselen met banen aan de blokken naaien, want dat doe ik ook allemaal met de hand, er komt geen naaimachine aan te pas.

Liefs, Ineke

14 opmerkingen:

  1. Borduren is echt een fijne afwisseling.
    Avonds borduur ik veel, overdag dus meer het quilt werk
    Het zijn leuke pakketjes
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk borduurtje zeg. groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk borduurwerkje. Ik wissel ook altijd af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk zo'n klein borduurwerkje tussen door.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het zo'n enig kussentje. Kan me voorstellen dat je dit als afwisseling leuk vindt om te maken. Is vast snel af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig! Vast heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk borduurtje! Ben ook met kleine rode borduurtjes bezig, heerlijk om tussendoor te doen.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig borduurtje. Je Floral Fancies vind ik ook zo leuk. Ik naai ook altijd alles met de hand. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk je borduurwerkje, ik heb ook een paar dingetjes van haar gemaakt.Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Borduren is zo leuk en dit is een mooi patroontje.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk wordt die hoor!! Hier ligt het ook, geborduurd en al, nu nog afmaken.......:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Ineke,
    Leuk dat je bij mij langskwam en bedankt voor het compliment.
    Wat een schattige borduurtjes heeft Soed Idee hè. Deze van jou is ook al zo leuk.
    Trouwens, gezellig blog van je.

    groetjes, Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig borduurtje! Heerlijk hè, die afwisseling tussen verschillende projectjes. Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een enig borduurwerk
    Fijne handwerkweek groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*