Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

maandag 1 april 2013

Van alles wat...

Ja hoor, het is klaar, net afgekregen, gauw foto gemaakt en hier is tie dan. Tadaaaaaaaaa


Ik heb het huisje creme/geel geverfd , de tekening is ingekleurd met verf, nadat ik het met kleine steekjes de lijntjes had geborduurd en het kleine quiltje in de tekening is met kleine lapjes "geplakt". Nu kan ik ook kleine quiltjes maken van de maanden van het jaar of seizoenen of kleine sticheries maken om er in te hangen, nou ja, van alles.

En nu nog even een plaatje die ik zag op Facebook, kon het niet laten, heb het gelijk opgeslagen omdat ik het zo mooi vond.

Liefs, Ineke

16 opmerkingen:

  1. Mooi huisje is het geworden. En ook het quiltje ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden en wat een prachtig foto .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden en mooi plekje voor al die kleine projectjes. fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi quiltje, en een aller aardigs huisje.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat huisje. En zeker een mooi plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk huisje !
    Wat hadden de dames het goed..... ;-) Prachtige foto....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je je huisje mooi aangekleed en het plaatje is super, ook zoals die kindjes onder de quilt zitten te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Huisje is te gek geworden.
    Ook zo leuk aangekleed met alle kleine dingetjes erom heen.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je huisje is enig geworden. Je zult er heel veel plezier van hebben, dat weet ik zeker. Net als dat meisje onder die quilt op het plaatje. Wat een snoep!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk huisje, staat nog altijd op mijn verlanglijstje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk huisje en inderdaad wat een lief plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk zo je huisje.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is je huisje mooi en wat een leuk quiltje zit erin. Mooie tekening.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is echt gezellig zo'n huisje.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*