Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 5 mei 2013

Daar ben ik weer!

Alweer 3 en halve week geleden dat ik wat heb geschreven, dus maar even wat schrijven en

foto's plaatsen.








Zover is mijn quilt nu, ben bezig met de laatste rij er aan te maken, maar ondertussen ook even een leuk speldenkussen (patroon Soed Idee) geborduurd. Was erg leuk om weer eens na zovele jaren iets te borduren, dus zal er wel wat vaker iets hier mijn blog verschijnen.

Van de week ben ik nog 1 dag naar Zutphen geweest, waar ik had afgesproken met Ruth, dat doen we eens in de zovele maanden. Natuurlijk zijn we even bij Petra Prins geweest, maar we hebben alleen maar rond gekeken en stofjes bewonderd , alleen ik heb dan een malletje gekocht voor een hexagonnen quilt te maken.

Vanmiddag naar Hall gereden, waar Bep een Singertjes- dag en de winkel was ook open, dus een mooie reden om er heen te gaan. Ik had met  Tertia afgesproken, zodat wij elkaar eens in het echie konden zien ;-)
Daar kwam ik nog meerdere blogsters  en facebook-vrienden tegen zoals AgeethWietske, Conny, Marja en nog vele andere. Het was er heel mooi en gezellig, zoals altijd.

 De hondjes lagen heerlijk in het mandje in 't zonnetje.

Liefs, Ineke

P.S. Nog even gauw vermelden dat er bij De Tante van Tjorven een leuke give-away is!!!

12 opmerkingen:

  1. Leuk en gezellig ziet alles eruit. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig speldenkussentje altijd weer gezellig een dagje uit.
    groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je gevonden en ga je volgen,
    mooie spullen maak je,
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vliegt de tijd hè?! Je quilt schiet nu lekker op en ziet er enig uit. Dat speldenkussentje vind ik ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, je blog gevonden! Ik vond het heel erg gezellig gisteren en leuk om
    jullie te ontmoeten. Ik heb natuurlijk even rondgekeken op je blog, en
    wat ben je met een mooie projecten bezig!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie quilt wordt dit en het speldenkussen wat is die ook erg mooi geworden. Leuke foto van een gezellige dag zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig dat dagje uit en leuke afwisseling van quilten en borduren. Laatste rij dat vordert dus op naar een affo. Fijne avond ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het is zo gezellig altijd bij Bep, vorig Singertjesdag was ik er ook.Wat ben je een mooie quilt aan het maken.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is altijd weer gezellig bij Bep,..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig wordt je quilt! Het speldenkussen vind ik schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja was erg leuk je in het eggies te ontmoeten bij Bep, was er erg gezellig he..............liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*