Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

maandag 20 mei 2013

Foutje? Zie foto...

Ja hoor, wat ik al vreesde, ik ben vergeten de helft van de bloemensteeltjes in spiegelbeeld te tekenen en de blaadjes ook :-(
Maar dachten jullie dat ik dat weer ga veranderen? Nee hoor, dit wordt echt een quiltje gemaakt door mezelf met al zijn kleine "foutjes" Kijk maar...
En zo zag het gisteren er nog uit, alleen de schaapjes waren er nog maar opgestreken. Nu heb ik ze allemaal eromheen vastgezet met feston steekjes en nu ga ik de bloemen nog vastzetten.
Ben er nu wel veel mee bezig, want het moet voor 12 juni af zijn. Dat heb ik nou altijd hé, wil ik iets maken voor iemand voor een bepaalde datum, moet alles op het laatste moment nog gedaan worden. Hebben jullie dat ook?

Het quilten met de ring was geen succes, ben er zo ongeduldig voor, dus nu doe ik het maar op mijn methode, zonder ring, zonder vingerhoed of enige ander hulpmiddel.

Liefs,Ineke

17 opmerkingen:

  1. Ja hoor, altijd stressen racen tegen de klok. Maar de voldoening die je dan hebt is ook weer leuk!
    Schattig die schaapjes, hij wordt zo leuk.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat hoeft toch niet, wolletjes zijn aan beide kanten hetzelfde.......omdraaien en hup, daar is je spiegelbeeld!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bloemetjes zijn geen wolletjes en trouwens, ze zitten al vast gestreken. Ik laat het gewoon zo, ziet er wel mooi uit.

      Verwijderen
  3. Dat is topsport, alles op het laatst, ik denk dat dat in elke mens zit1 wordt wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi hi, dat heb ik nooooooit... :-) (altijd dus) Wachten tot het laatst, maar onder druk gaat het meestal veel beter, en met een eigen draai aan je quilt wordt ie toch veel leuker en echt van je zelf. Succes, het zal vast wel lukken voor die datum

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar hoor, van dat op het laatst nog even .... Maar je hebt best nog wel even tijd. En je hebt ook helemaal gelijk dat je die bloemetjes zo laat, gewoon een persoonlijk accentje. Helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik snap het, bij mij waren het wel wolletjes, vandaar......;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maakt toch niks uit, Ineke. Echte bloemen groeien ook alle kanten op.
    Ik vind het superleuk worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo wordt het echt helemaal jouw quiltje, ik vind de andere stofjes ook erg leuk! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zó herkenbaar. Het overkomt mij ook regelmatig. En als het dan écht niet meer lukt, pfff, dan heb ik zó'n hekel aan mezelf. "Begin dan ook wat eerder, sufferd!" Maar ja, gelukkig heb ik dat niet alleen. :) En je quiltje wordt op jouw manier minstens zo mooi als het voorbeeld.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat ziet er heel gezellig uit. Ik vind de 'schade' nog wel meevallen hoor. Gewoon doorgaan dan gaat 't helemaal goedkomen.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja daar heb ook weleens last van. Lekker laten zitten het is jouw quiltje.Nou nog even doorwerken komt vast goed. Succes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zo afmaken hoor.
    Knap zonder vingerhoed quilten, heb je geen vingers die open zijn dan
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wordt erg mooi en dat foutje dat weet jij een ander ziet het niet

    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O ja dat komt mij heel bekend voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn geen foutjes, maar eigen inbreng....
    Ziet er al leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*