Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 25 mei 2013

Onrustig

Al een aantal dagen voel ik mij onrustig, zelfs een beetje ongeduldig en wat is daar de verklaring voor? Nou, ik ben dus vorige week begonnen met een klein tussendoortje, zie mijn vorige logje en nu wil ik gewoon dat het snel klaar is, omdat ik weer verder wil met mijn andere projecten. Zie hier mijn schaapjes-quilt

er moeten nog 2 bloemetjes met vlisofix er op gestreken worden en dan kan ik het dubbelen en een beetje door quilten.  Helemaal niet zoveel werk, maar er ligt nog zoveel te wachten, wat ook eens af moet (van mij)
Allereerst het quiltje wat doorgepit wordt (zonder ring *Ü*)


Ook mijn Floral Fancies sampler, waar nog een border  met applicaties eromheen komt





En de Simply2M sampler BOM, die ik min of meer ergens in een hoekje
heb gelegd, want ik ben er nog steeds niet over uit


Het grote blok met een leeg rondje is niet zo heel mooi geworden, die moet ik zo wie zo overnieuw maken en dan komt er nog een klein blokje met een poes of hondje(zoals het in het patroon is aangegeven) maar daar wil ik iets anders doen, maar wat...? Wordt vervolgd, alleen het zal wel een poosje duren voordat ik die weer op pak. Een ding is zeker...het komt af, de vraag is alleen wanneer ;-)

Ik heb nog wel meer UFO's, maar die liggen ergens in dozen onder in een kast.
En als ik dan zie en lees dat andere blogger's/facebook-vriendinnen net zo makkelijk weer met iets nieuws kunnen beginnen, hoef ik mij hierover ook niet te schamen :D

Liefs, Ineke

15 opmerkingen:

  1. Nee hoor, je hoeft je zeker niet te schamen. Soms moet je even wat opzij leggen om te laten bezinken. Maar ik zelf begin toch niet zo heel snel aan iets anders.....en toch....bij ligt er ook het een en ander hoor. Komt allemaal goed. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha nee hoor, voor de meesten van ons hoort dat er een beetje bij, omdat veel mensen graag afwisselen van werk. Het nadeel bij mij is dat het toch "in mijn hoofd" blijft zitten als een "ik moet nog..."
    Ik heb dit jaar als streven voor mezelf: elke maand iets afmaken van alles wat 'alleen nog maar dit of dat' hoeft. Dan ruimt het toch een beetje op, zowel in mijn hoofd als in mijn kast.
    Liefs van mij en fijn weekend
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De schaapjes worden wel erg leuk, en de rest komt ook wel, gewoon rustig doorgaan, maar het "moet"wel leuk blijven!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het quilt met de schaapjes word leuk hoor.
    Ja ik wil soms ook veel tegelijk doen.
    Mijn Beppe zei vroeger altijd, Het staat er niet op, hoe lang je er mee bezig was, maar je ziet wel hoe netjes en mooi het is.
    En dan op zijn Fries hé.
    Daar denk ik nog wel eens aan.
    Komt best goed daar bij jou.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om te lezen we hebben allemaal veel projekten om handen, maar telkens ben ik er weer met een paar bezig en komt er weer wat af.
    En beginnen we weer tussen door met kleine dingen, ach we zijn van de straat joh, kunnen zo geen kattenkwaad uit halen toch, haha.............liefs Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet onrustig van worden hoor! Gewoon lekker van genieten, van al het moois dat je aan het maken bent. Zo nu en dan is er dan toch ineens weer iets af. En toch tussendoor aan iets nieuws beginnen...? O, ik weet er alles van...! ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat herken ik wel dat je onrustig er van wordt dat had ik eerst ook nu niet meer
    ik ga gewoon rustig door en maak mij niet meer druk ik ben nu met 3 quilts bezig 2 maandblokken en de celine
    Het schaapjes quilt is erg mooi en zou eerst die gewoon afmaken en dan de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar. Soms moet ik gewoon iets afmaken anders blijft het maar in je hoofd zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je schapenquiltje wordt erg mooi. En ja de ufo's ach we hebben ze allemaal welik ben nu echt bezig te allemaal eens af te maken. Dan moet er nog gequilt worden maar ach dat komt vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dat is wel herkenbaar hoor en het wordt erg mooi. Dus gewoon doorgaan en genieten van elk project.Fijne avond en groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat ongeduld daar had ik vandaag ook last van. Ben gewoon begonnen en heb toch een hoop gedaan. Ik kan het me voorstellen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, waarom is dat zó herkenbaar !?!?!?
    De schaapjes zijn heel leuk.
    Succes met alle projecten, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nee hoor niks te schamen, alleen genieten..........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. komt me heeeeeeeel bekend voor, hebben we teveel onder handen of behoefte aan mooi weer??
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee hoor, dat ken ik totaal niet, er ligt hier niks te wachten ......heb gewoon te weinig tijd om er aan te werken. Ben gewoon ook een veel zijdig tiepje dat met vele dingen tegelijk bezig kan zijn, heb alleen jammer genoeg maar één paar handen.
    Heb eens een tip van iemand gekregen om één week lang aan één project te werken, zo heb je toch het idee dat er meer afkomt.
    Heb de tip nog niet gebruikt.
    Je schaapjes worden wel erg leuk hoor.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*