Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 30 juni 2013

Dipje?

Zit ik in een dipje? Nou nee!Ben de afgelopen weken helemaal niet bezig met handwerken,  sorry, dus ook geen ene foto van met wat ik allemaal nog heb liggen. Ook had ik helemaal geen tijd om iets op te pakken, maar dat komt wel weer. Heb van de week wel vervelend nieuws te horen gekregen, loop al een poosje met pijnlijke knieën en heb een verwijsbrief gekregen van de huisarts, om toch maar eens foto's ervan te maken. Even wat anders dan foto's van quilts :D Nu heb ik dus uitslag gekregen en wat blijkt? In beide knieën heb ik matige artrose. Krijg nu van mijn fysiotherapeute, waar ik al een paar weken behandelingen krijg voor ontstekingen in mijn schouder-pezen en spieren, uitleg hoe ik het beste mijn knieën kan ontzien (zeg je dat zo?) en behandeling. Geen dipjes hoor, maar gewoon, pijnlijke arm en knieën.

Oh ja, mijn bezoek, oftewel, familiebezoek! Zoals ik in mijn vorige blogje al heb geschreven, was  mijn moeder de 20 juni jarig en zoals  jaren ervoor, zijn mijn broer en zussen weer over gekomen vanuit Brasil.
Dit is dus het hele groepje, met z'n 8-ten bij elkaar.
Woensdag gingen ze weer richting huis, dus hebben wij ze weer naar Schiphol gebracht en daarna hebben DH en ik heerlijk een dagje wandelen aan het strand van Egmond door gebracht. 


 Een paar foto's van het strand en de vuurtoren.


Lekker visje gegeten

Museum was gesloten

Liefs, Ineke

17 opmerkingen:

  1. Altijd gezellig, familie over de vloer! En dan komt het quilten later wel weer, voor de rustige momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn de familie weer eens allemaal bijeen.
    Maar even rustig aan met je pijnlijke knieën.
    Artrose ik weet er ook wel wat van.
    Sterkte er mee, en je quilt werkjes komen echt wel weer te voorschijn.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte, doe maar rustig aan het quilten komt wel weer! Nooit leuk als er iets niet goed is.

    Leuke foto van je familie en ook die van het strand, ik woon vlakbij zee en kom er bijna niet. Komt ook wel door het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je weer samen was met de familie, vooral als ze zo ver weg wonen en je ze niet vaak kan zien!
    Heel vervelend dat de gewrichten even niet mee willen werken, ik hoop dat je spoedig weer met jouw lapjes in de weer kan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, "join the club" zou ik zo zeggen.
    Nu maar een balans zien te vinden, dat is belangrijk.
    Sterkte ermee!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke familie foto zeg en sterkte met je knie-tjes, wat vervelend is dat.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat de familie weer bij elkaar was. Helaas moet je met pijnlijke gewrichten leren te leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O Ineke sterkte zo te lezen allemaal heel pijnlijk, Doe het rustig aan
    Gezellig zo de familie bij elkaar
    Liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei in ieder geval veel kracht gewenst om de balans te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is idd een pijnlijke kwestie ik loop er zelf al ruim 15 jaar mee ja ik was jong en kan je adviseren om een balans tussen belasting en rust te zoeken. Je hebt geweldig leuk bezoek gehad dan kun je ook niet veel meer doen dan daar van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fantastisch dat jullie als gezin zo de verjaardag van je moeder konden vieren!
    Vervelend van die pijn Tineke. Ik hoop van harte dat dat zal verbeteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hè wat vervelend, hoop dat je snel wat minder pijn zal hebben!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om met zijn allen dat feest te kunnen vieren. Gezellig.
    Sterkte met je knieën.
    Fijne avond Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lees net je berichtje wat naar voor je. Ik hoop dat je voor de toekomst wat hebt aan de oefeningen. Sterkte groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk hé de heleboel weer bij elkaar.
    Wat ontzettend vervelend allemaal, hopelijk gaat het gauw weer een heel stuk beter.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, atrose is vervelend. Ik doe ook steeds oefeningen, en dat helpt wel. Ik hoop dat jouw behandeling je ook helpt. Leuk, familiebezoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt allemaal niet zo leuk, beterschap! Wel gezellig om met al je broers en zussen weer even bij elkaar (en bij je moeder) te zijn!
    'n Mooi weekend gewenst,
    Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*