Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

woensdag 12 juni 2013

Waar blijft de tijd?

Zo zijn er alweer bijna 2 weken voorbij dat ik voor het laatst een berichtje hier heb geplaatst.

Ben heel blij dat inmiddels het kleine schaapjes-quiltje af is en het is heel leuk geworden! Nu kan ik weer verder met mijn andere projecten.
Oh ja, even een foto plaatsen!

Ga gauw weer verder met schoonmaken hier in huis, want morgen komt mijn zusje logeren voor 2 weken, ze komt speciaal voor de verjaardag van ons moedertje overgevlogen vanuit Brazilië, samen met nog 1 zus en 1 broer. Het wordt weer gezellig!!!

Liefs, Ineke

P.S. Kijk gauw even bij Atelier Hartendief , ze heeft iets leuks geplaatst waar je aan mee kan doen!!!

17 opmerkingen:

  1. Wat is dat quiltje lief geworden. Heel veel plezier met je zusje en geniet van de dagen met haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je quiltje is een plaatje. En het is misschien even aanpakken, maar je hebt heerlijke familiedingen in het vooruitzicht. Geniet er met elkaar van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel lief quiltje geworden. Veel plezier met je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk quiltje. Fijne weken gewenst met je gasten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig quiltje! Gezellige dagen met je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk quiltje. Heel veel plezier met je zus de komende twee weken. Geniet ervan.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het quiltje is heel erg leuk geworden.
    Fijne verjaardag voor en met jullie moeder.
    Veel plezier met de logées.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je quiltje is schattig, maar een heerlijke weken met je zus......liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het quiltje leuk geworden. Veel plezier met je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je quilt is prachtig, geniet lekker van het familie bezoek en de verjaardag van moeders, let ook nog een beetje op jezelf, want 2 weken gast vrouw zijn is niet niks, fijne tijd gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief je quilt, mooi geworden.
    Geniet van je logees, en een fijne verjaardag van je moeder.
    Heb een gokje gedaan naar de kurken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat is dit een super leuk quiltje geworden. Gefeliciteerd met je moeder en een heel gezellige tijd gewenst met je zusjes, geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat is die leuk geworden. Hier ligt hij al heel lang half afgemaakt. Moet ik dus ook snel eens gaan doen.
    Gezellige dagen heb je in het vooruit zicht, heel veel plezier gewenst.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van al die gezelligheid want voordat je het weet sta je al weer op Schiphol. Lekker veel foto's maken maar.
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een gezellige tijd! En.. die schaapjes zijn om te stelen. Pas maar op.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk quiltje. Ziet er gezellig uit.
    Geniet van de komende dagen.
    Fijne avond Frederika

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*