Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 25 juli 2013

Dagje Bunschoten-Spakenburg

Vandaag zijn we samen naar Bunschoten-Spakenburg geweest, waar ik al heel lang naar toe wilde. En omdat we af en toe even eropuit gaan, was het vandaag dus dat ik naar het museum Spakenburg ben geweest waar een tentoonstelling is van Stof tot nadenken. Heel erg leuk en een aanrader!



     
Daarna zijn we met een botter mee gegaan , lekker het water op, heerlijk met een briesje!





Liefs, Ineke

14 opmerkingen:

  1. Zo'n dag met een prachtige tentoonstelling en een afsluiting op het water wil je zeker vaker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi jullie uitstapje.
    Mooi de foto's weer.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat water en het ziet er gezellig en zo te zien een leuke tentoonstelling. Hangen er veel quilts?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar hing niet zoveel, maar wel hele mooie.

      Verwijderen
  4. Het boottochtje met dit weer lijkt me ook heerlijk. Mooi museum is het. Als je nog eens naar Spakenburg gaat neem dan ook eens een kijkje bij het Klederdracht en Visserijmuseum, daar hangen ook prachtige quilts van klederdrachtstoffen en er is nog veel meer te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hadden wij ook willen doen, maar het liep even anders.

      Verwijderen
  5. Heerlijk om zo de warmte te ontvluchten. En natuurlijk weer inspiratie opgedaan?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk om met een botter te varen! Dat lijkt me enig. Heel lang geleden waren wij ook een keer in dat museum, dat is altijd leuk. Dat breiwerk, enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi en wat heerlijk varen op een botter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk dagje, wat leuk om te zien!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk, zo'n dag! Daar ben ik nog nooit geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat lijkt me een heerlijk dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het mooi daar en wat een heerlijk dagje

    groetjes Joke

    Ps probeer je te mailen, maar de mails komen terug!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*