Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 14 juli 2013

Heerlijk ontspannen...

Dit worden 2 weken van heerlijk ontspannen, vrij van het werk, geen verplichtingen, geen buitenlandse vakantie, gewoon heerlijk thuis met een handwerkje, lezen en af en toe een dagje uit.
Vandaag alvast weer verder gegaan met een Kerst kleedje, wat we maken voor onze groep "de Pinksterbloem",
                                                                              veel snijwerk voorbereidingen
en veel strookjes naaien (ster was al klaar)


                                                                          zover ben ik nu al klaar, nog even wat meer stroken naaien.


In de avonduren ga ik ook weer verder met het doorquilten van het grappige kippen quiltje.






Ook geniet ik nog even van wat bloeiende planten in mijn tuin, voordat het op de "schop"gaat

maar sommige planten blijven, die zal ik veilig stellen. De tuin gaan we dus wat veranderen, het zal heel veel werk zijn, maar iedere keer een klein beetje, dan komt het vast goed. Een meer-jaren-project ;-), noem ik het maar.


Deze heerlijke vrije weken ga ik ook wat meer lekkere recepten uitproberen, hier nog even een foto van Rendang, gemaakt volgens recept van een collega, wat hier thuis erg in de smaak valt.

Ik wil iedereen nog bedanken voor alle felicitaties de verjaardag van DS1 en reacties hier op mijn blog. Vind het erg leuk om zoveel reacties te krijgen, ondanks dat ik niet zo heel veel schrijf als alle andere mede-blogsters. En welkom voor alle volgers die de laatste weken erbij zijn gekomen. Heel erg leuk!

Liefs, Ineke

15 opmerkingen:

  1. Heerlijk even niet zoveel hoeven, thuis vakantie is het heerlijk vond ik altijd.

    De stofjes van je kerstquilt zijn prachtig! Ook je quilt ziet er goed uit, het is pas een quilt als hij
    gequilt is vind ik, dat maak zoveel uit.

    Je rendang ziet er heerlijk uit!

    Wen je een hele fijne vakantie.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt heel wat leuke plannetjes voor je vrije weken. Ik hoop dat je er heerlijk van zult genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk geniet ervan, ik heb er net 3 achter de rug en moet morgen weer aan het werk, ik ga mijn huisje missen.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie weken gewenst. Lekker vrij zijn is al een heerlijk gevoel. Het kerst quilt word mooi zo.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk thuis en op je gemak handwerken en genieten van de tuin is ook erg fijn!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch zo'n vakantie thuis. Altijd op pad is ook niet alles. Je hebt bezigheden genoeg zomte zien. Rendang wat is dat? Nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo brengen wij al jaren onze vakanties door, ik zou niet anders meer willen. Heerlijk, eigen bed, eigen douche, eigen servies en bestek kortom alles wat een mens nodig heeft voor een thuis vakantie vind je in je eigen huis. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke weken heb je voor de boeg. Geniet er maar lekker van. Je hebt in ieder geval deze week heel erg mooi weer.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het belangrijkste is dat je geniet en ontspant. Het eten ziet er heerlijk uit. En wat is er fijner dan met een mooi handwerk bezig te zijn. Fijne weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo een vakantie alles mag niets hoeft, nu geniet en wat een schitterend werk allemaal
    Fijne week groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne vakantiedagen en geniet er maar lekker van. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi allemaal, geniet van je vakantie het is heerlijk weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geniet ervan, mijn vakantie begint in augustus tem einde augustus

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo'n vakantie. Daar zul je vast van genieten met al die mooie dingen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit lijkt me ook een hele mooie quilttop!
    Mooi van ontwerp en kleuren,groetjes,nanske

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*