Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 20 juli 2013

Leuke uitstapjes in de eerste week!

We hebben de eerste vakantie week heerlijke warme dagen gehad en hebben het heerlijk rustig aan gedaan. Dinsdag zijn we naar Enschede gegaan naar het museum "Twentse Welle" wat heel interessant was.
fosielen


zelfs een merklap

oude boerderij




 Daarna doorgereden naar Ootmarsum, daar een bezoekje gebracht bij het Openluchtmuseum (was wel heel klein vergeleken bij die van Arnhem)


 En later tegen de avond naar Lochem gereden, waar we heerlijk hebben gegeten bij ons favoriete restaurant Mondani
Woensdagavond zijn we naar de "Parade van de Zomerkoning"geweest in de Paleistuin van 't Loo, het was de eerste avond van de 6 woensdagen. Het was wel heel leuk, ook hiervan een paar foto's







Omdat het niet meer lukt om foto's te uploaden, volgt een dezer dagen het tweede gedeelte van deze heerlijke dagen!
Als jullie nog iets leuks willen winnen, kijk dan even bij Anja, ze heeft een leuke give away.

Liefs, Ineke

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo lekker alles op je gemakje te kunnen doen.Dat is vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's. en heel leuke interessante uitstapjes.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is internet toch fijn zo kan ik vanuit Zweden meegenieten wat er zoal in Nederland gebeurt
    Fijne vakantie
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn leuke uitstapjes met heerlijk weer. Veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*