Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 21 juli 2013

Vervolg uitstapjes en top is klaar...

Ja, de top is klaar van het Kerstquilt, maar toch ben ik niet helemaal tevreden, waarschijnlijk ga ik de hoekblokken vervangen door de groene achtergrond kleur. Wat vinden jullie?
Zelf vind ik het dan iets mooier met de groene kleur, eventueel kan ik er iets op borduren of zoiets?

Nu even verder met onze uitjes. Vrijdag hadden via de Veronica gids een uitje geboekt naar Volendam, beginnende met koffie en gebak bij Pieterman, daarna kon je naar het museum van Volendam, boottocht naar Marken en terug, bezoek aan een kaasmakerij en klompenmakerij en een Volendam's bittertje. Het was er gelukkig niet zo druk en we hebben genoten, vooral van de boottocht, heerlijk warm, maar door een briesje op het water, was het aangenaam!!!



 Een paar foto's van het museum, de boottocht en van Marken.









En zaterdag zijn we naar Rotterdam gegaan samen met schoonmoeder, waar we op bezoek gingen bij haar vriendin met als afsluiting een heerlijk etentje in Zierikzee.


 Liefs, Ineke

10 opmerkingen:

  1. Hoi Ineke, ik vind je quilttop zo al erg mooi!
    Benieuwd hoe het met groen wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd vind ik de top nu ook al leuk zoals hij is. Maar je kunt altijd even proveren hoe het wordt door er een andere stof op te leggen en dan een foto te maken. Met een foto heb je vaak meer afstand. Tenminste... zo doe ik het..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meis mag ik zeggen dat ik je top erg mooi van kleur vind... ik zou misschien in de buitenste witte driehoeken een stitchery met groen draad maken om de kleur terug te laten komen...
    Maar... het is jouw quilt, gewoon doen wat je leuk vindt!
    Leuk dagje uit heb je laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blok en met dit weer aan de winter denken is toch heel apart.Ik zou de hoeken vervangen, maar vooral doen wat jezelf het beste lijkt, zoals hierboven gezegd het is jouw quilt. Succes ermee en fijne avond. ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitjes heb je weer gehad, gezellig.
    Ik zou de hoekjes als het voor mij was ook vervangen en dezelfde lichte kleur gebruiken dan die er al in zit, ik kan op de foto zo niet goed zien of dat groenig is. Het wordt dan meer een geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Quilt top is best mooi zo, een dagje weg leggen en dan zie je er anders tegen aan. Laat maar mooi zo.
    leuke uitjes, en heel mooi de foto's
    Fijne dag.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk, Volendam en Marken. Dat deden wij vorige week maandag. Toen was het ook zulk mooi weer en een briesje op het water.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie top en wat leuk naar Volendam en Marken twee heerlijke uitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk uitstapje heb je gehad
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*