Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

vrijdag 2 augustus 2013

Een zonnige dag!

Goedemorgen allemaal
Het liefst zat ik ergens anders, want verjaardagen vieren vind ik niet leuk! Maar toch vind ik het leuk om hier en op Facebook van vele felicitaties te ontvangen.
Voor jullie allen ook een fijne dag!!!

Liefs, Ineke

21 opmerkingen:

  1. Van harte!!!!!
    Je zult nog wel lang aan deze gedenkwaardige hete dag terug denken
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk Gefeliciteerd, mag je de dag nog vaak vieren.
    Hoop dat je word verwend vandaag.
    Dat hoort toch bij een verjaardag.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ineke, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, en probeer er toch maar een beetje blij van te worden; in ieder geval schijnt de zon :))
    Ik denk dat er wel meer zijn met gemengde gevoelens wat betreft het 'vieren'. Ik voel in ieder geval met je mee. Toch hoop ik dat je 'm nog vaak in goede gezondheid mag vieren.
    Dagdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Nog heel veel plezier vandaag!
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerst van harte gefeliciteerd. Ja het is heel dubbel. Eigenlijk wil je niet dat het gevierd wordt, maar als velen je feliciteren, vind je het toch weer leuk. Ik herken dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch gefeliciteerd met je verjaardag.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en nog een fijne avond. (en de dag is al bijna voorbij :) ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd, een warme dag zowel letterlijk als figuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd.
    Heerlijk toch om weer een jaartje meer wijsheid te delen.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte gefeliciteerd, Om het te vieren met vriendinnen is wel erg leuk, Ik persoonlijk vier mijn verjaardag alleen voor vriendinnen, met een leuk vriendinnen dagje. Hoop dat je toch een mooie verjaardag heb gehad.
    Groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Te Laat... maar natuurlijk ook van mij gefeliciteerd, wens je goede gezondheid en veel prikplezier!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Iets te laat, maar nog van harte gefeliciteerd.
    Je zult deze verjaardag ook niet snel vergeten met zulke hoge temperaturen.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. sorry, ruim te laat maar evengoed gefeliciteerd met het jaartje erbij.
    Heb het ook niet zo met verjaardagen maar sinds zuslief op 54 jarige leeftijd naar de eeuwige jachtvelden ging ben ik toch wel blij dat ik er iedere keer toch weer eentje bij kan tellen.Bij deze wens ik je dan ook heel veel plezier in goede gezondheid toe de komende 363 dagen, hopelijk ben ik volgend jaar op tijd ;0))))

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé jammer dat ik te laat ben, maar alsnog van harte gefeliciteerd!!!! Heb je het toch een beetje naar je zin gehad?
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van mij toch nog een verjaardagsgroet hoor! Ik zat op die dag bij mijn jarige zus. Ik wens je een heel goed en gezegend jaar! Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is wat laat , maar nog van harte met je verjaardag,

    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben minstens een week te laat maar wil je toch nog even van harte feliciteren. Ik zag je oproepje van de give away, ik ben geen quilter en heb er ook niet de tijd voor. Maar slim om het nog eens te proberen nu de vakanties allemaal ver om te lijken zijn, maar aan de andere kant als er al een enthousiasteling bij zit is het ook zo leuk om haar te verrassen. Warme groetjes van een andere leeuwin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*