Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zaterdag 24 augustus 2013

En de winnaar is...

Zoals beloofd, is het vandaag de dag dat ik bekend maak wie het vingerhoedjes-patroon met lapjes heeft gewonnen. Het is de doorgeef-patroon, die ik vorig jaar heb gewonnen bij Jet en Zus en nu is het mijn beurt om het door te geven.
Ik heb maar even foto's gemaakt van de trekking, er waren 14 personen die er belangstelling voor hadden, aangemeld via dit blog en via Facebook en mijn DS2 heeft het papiertje met naam getrokken.


En de winnaar is..............................




GERDA ROOZENDAAL



Gefeliciteerd Gerda, wil je mij je adres sturen, zodat ik de envelop op de post kan doen!

Liefs, Ineke

6 opmerkingen:

  1. Dat is leuk. Een doorgeefpatroon. Gefeliciteerd Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bofkont die Gerda. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee zo'n doorgeef pakketje!
    Groetjes
    Marina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerda, van harte gefeliciteerd, hopelijk ga jij hem ook weer doorgeven.
    Weet niet of je een blog hebt om je in de gaten te houden.
    Ineke, dank je wel voor dit leuke gebeuren, vind het echt heel leuk.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gerda veel plezier met de vingerhoedjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*