Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 25 augustus 2013

Gelukkig, zin is terug van weggeweest!

Eindelijk, mijn zin in weer wat te patchen en quilten is eindelijk terug van weggeweest. Ben toch nog behoorlijk lang in een dipje gezeten, ik deed wel wat, maar echt de "drive"was ver te zoeken. Daarom, even een paar foto's met wat ik vanmorgen heb gedaan, het voorbereiden voor de randen van mijn Fancy Fair quilt, weet je wel...deze...
 En nu heb ik dus het patroon van applicaties op de randen getekend en kan ik de stofjes uitzoeken daarvoor.



Dus nu ben ik even weg bij de laptop, ben druk met mijn werkje, heb alle blogjes weer gelezen, Facebook 
ook, dus tot later!

Liefs, Ineke

16 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer wat beter voelt. Mooie quilt en wat een leuke rand ga je er aan maken. Veel plezier bij het appliceren.Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep, fijn dat je e terug bent meid , mooi werk hoor
    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk weer thuis is ook leuk he?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je de draad, letterlijk, weer hebt opgepakt. Prachtig quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, je bent weer goed bezig! Wordt erg mooi, deze quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer verder gaat, je mooie quilt verdiend het :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijn weer een blog van je te lezen.
    Prachtig mooi quilt word dit.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke kleuren gebruik je in die quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je weer begonnen bent, soms moet je gewoon even wat anders doen en dan komt de zin vanzelf terug
    Schitterend quilt
    Fijne week groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is weer goed om te lezen, dat de zin weer terug is. Nu maar kalm aan hoor en er lekker van genieten. Hij wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zal iedereen wel eens overkomen, gelukkig is je zin weer terug.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je weer zin hebt. Vooral omdat je aan zo'n mooie quilt bezig ben. Met dit mooie weer kom ik ook aan weinig handwerk toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier ook stilletjesaan uit de dip aan het komen !
    dikke knuffel, vero xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk voor jou dat de zin weer terug begint te komen.
    Heerlijk voor ons....nog meer foto'van mooie projecten?

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja zo'n dip heb het een tijdje geleden ook gehad, maar ineens komt er iets langs en denk je zal ik wel of niet en dan komt alles goed!
    Veel plezier met lapjes en steekjes!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat ´t weer verder gaat,
    groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*