Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

donderdag 15 augustus 2013

Gewonnen en wat doe ik als ik een middag alleen thuis ben?

Van de week werd ik verrast door Babette , ik had een leuk pakketje gewonnen
om een naaldenmapje te maken. Ik ben er erg blij mee, dank nogmaals Babette.






En vanmiddag waren mijn lief , DS1 en DS2 gaan werken en ik was dus heerlijk alleen thuis ;-) en wat ging ik doen? In plaats van met lapjes spelen besloot ik om een van de schuurtjes gaan opruimen. Nou, het was echt wel nodig, 3 grote tassen/zakken met afval, plastiek en kringloopspulletjes staan klaar. Ook staat er nog wat op het oude aanrechtblok wat spullen klaar dat ook naar de kringloop gaan. En ik heb eer van mijn werk, kijk maar...

                                                                                          Mooi opgeruimd toch? De fietsen hebben weer de ruimte!!!







Vanmorgen naar mijn mam geweest, met haar boodschappen gaan doen, koffie drinken en klusjes voor haar gedaan. Ze is er altijd zo blij mee dat ik kom om samen de donderdagochtend door te brengen. Meestal ga ik dan nog in de middag naar mijn schoonmoeder, maar omdat het regende en ik de auto niet had, heb ik met haar afgesproken om zaterdag te komen, dan zet ik de krullers weer in haar haren en drink ik gezellig ook een bakkie koffie. En zo is de week al weer gauw om, wat gaat het snel hé?

 Nog even een paar foto's van mijn hibiscus, ze staan zo mooi in bloei


Voor degene die nog wat willen winnen verwijs ik naar mijn blogje van 9 augustus, het kan nog tot  24 augustus!

Liefs, Ineke

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk om eens op te ruimen. Krijg je vast energie van om wat met lapjes te gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ineke,
    Proficiat met je leuke naaldenmapje.
    En opruimen geeft meestal weer nieuwe ideetjes.
    En dan heb je weer tijd om te lezen.
    Die luisterboeken heb ik bij de Action gevonden.
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk opgeruimd in hoofd en schuurtje toch.
    En wat fijn om nog je moeder en schoonmoeder te hebben, verwen ze maar lekker met je komst zo lang je ze nog hebt hoor.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat geeft ook voldoening hoor, een keer lekker opruimen en ook je lichaam is dan eens op een andere manier bezig.
    Wat is die witte hibiscus prachtig!! Zo vol in bloei.
    Leuk dat je dat pakketje hebt gewonnen. Het is een enig patroontje. Altijd te gebruiken zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je presentje,een leuk pakketje. En dat opruimen heel nuttig op zijn tijd, Maakt weer plaats voor andere dingen.Fijne dag ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat verzet je dan zo'n middag veel hé, lekker opgeruimd hoor, heerlijk, vruchtbaar middagje gehad!
    Je hibiscus is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he zo een dagje opruimen, wat kan je dan genieten,wat staat je tuin er mooi bij en wat een leuke verrassing

    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meis wat een prachtige hybiscus en wat een heerlijk gevoel geeft het als er echt geruimd is hè!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*